auttakaa, läppäri ei aukea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mikä ihme mun uuteen hp-koneeseen on tullut?! siinä on ollut johto kiinni viimeiset pari päivää, mutta eilen jo herjasi, että akkua jäljellä 7%. Nyt ei aukea enää ollenkaan, vaikka on johto kiinni. Johdon vieressä oleva valo välähtää, kun koitan koneen avata, mutta mitään ei tapahdu? Eikö tämä nyt sitten ota ollenakaan virtaa pistokkeesta vai mikä ihme mättää.

Kiva, onhan tää kone ehtinyt mulla vajaan kuukauden olla :@

laturi sökö? Vie kauppaan, saavat testata onko vika laturissa vai akussa.

Mä kokeilisin kyllä vielä niin että akku irti ja piuha suoraan töpseliin ja sit virta päälle. Jos ei toimi niin selkeästi vika johdossa (tarkista että ne väliosan piuhat on kunnolla kiinni ettei ole löysällä)

Tai sit vika on siinä että se on hp ;)

Virtajohdossa on varmaan sellainen suorakulmainen muuntajaosa?
Tarkista virtajohdon liitos tähän muuntajaosaan. Minulla kerrran kaikki näytti ulospäin olevan ok, mutta virtajohdon pistoke ei ollutkaan kunnolla kiinni muuntajassa.

mulla on hp:n läppäri kans ja se on nyt kohta 2 vuotta vanha.. viime syksystä eteenpäin on polttanu 3 laturia ja taas viikonloppuna paloi yks.. alkaa tuleen kalliiks läppäri kun pitää uusia latureita ostella.. :(

okei tuo pitää het itarkistaa kunhan kotiin pääsen tuo muuntaja, sitäpä ei tullut mieleenkään katsoa.
Suututtaa kun netanttilasta tilasin ja vielä en ole kokoaan maksanutkaan ja nyt jos se hajos niin voi jumalauta! :@:@:@

ja just hp:n otin kun kuulin siitä eniten hyviä kokemuksia ja ajattelin että jos se kestäis :D :@

tuo pistorasia itsessään kyllä toimii.

´soitin tyttärelle kotiin, ja ei kuulema ole meidän muuntajassa ollenkaan irrotettavia piuhoja, vaan se on kiinteästi siinä johdossa, eli ei löytynytkään vikaa siitä.

missähän ne kaikki takuupaperit on :S ja mihinkäs minä sen voisin kiikuttaa kun se on net anttilasta ostettu?

[QUOTE="a p";22930233]´soitin tyttärelle kotiin, ja ei kuulema ole meidän muuntajassa ollenkaan irrotettavia piuhoja, vaan se on kiinteästi siinä johdossa, eli ei löytynytkään vikaa siitä.

missähän ne kaikki takuupaperit on :S ja mihinkäs minä sen voisin kiikuttaa kun se on net anttilasta ostettu?[/QUOTE]

Se takuupaperi on yleensä se lähetyslista mikä tulee sen tuotteen mukana.. jos maksat osissa niin se on se mistä näkee ne kaikki osamaksut yms. jutut..
soita sinne netanttilan asiakaspalveluun, niillä on yleensä jotain tiettyjä korjaamoja kaupungeissa tai sitten se pitää lähettää niitten omaan huoltoon.. .
Mulla on siinä hp:n läppärissä 2-osainen johto mistä joku mainitsikin.. todella rasittava ja juuri sen takia taitaa mulla ainaki hajota noi laturit.. :(

Yleensä Hp:n huoltoliikkeeseen voi suoraan viedä kunhan sulla on takuupaperit siis ostokuitti tallella. Ei tarvi anttilaan kiikuttaa (huolto HP:n ja korvaus myös HP:n).
Meillä HP kannettavassa meni tuo virtalähde (kuulema mallivika) eli ei lataa akkua, emolevyt vaihdettu kahteen kertaan ja virtalähdettä korjattu, kaikki takuuseen. Nytkin "kanettava" on kokoajan piuhassa kun jos irrottaa johdon, sammuu koko kone. Seuraava kannettavamme ei tule olemaan HP kun tämän uusimme.

voihan lähetyslista. missähän hitossa sekin on. osamaksu paperit sentään on tallessa.
missähän täällä meilä mahtaa olla lähin hp-huolto, osaakohan ne sieltä net anttilasta sanoa jos sinne soittasin vaikka heti.

[QUOTE="a p";22930129]okei tuo pitää het itarkistaa kunhan kotiin pääsen tuo muuntaja, sitäpä ei tullut mieleenkään katsoa.
Suututtaa kun netanttilasta tilasin ja vielä en ole kokoaan maksanutkaan ja nyt jos se hajos niin voi jumalauta! :@:@:@

ja just hp:n otin kun kuulin siitä eniten hyviä kokemuksia ja ajattelin että jos se kestäis :D :@

tuo pistorasia itsessään kyllä toimii.[/QUOTE]

:D Hp nyt on lähes huonoin merkki.

[QUOTE="a p";22930430]voihan lähetyslista. missähän hitossa sekin on. osamaksu paperit sentään on tallessa.
missähän täällä meilä mahtaa olla lähin hp-huolto, osaakohan ne sieltä net anttilasta sanoa jos sinne soittasin vaikka heti.[/QUOTE]

Todennäköisesti osaavat, tai ainakin kertovat mistä tiedon saa.

Yhteistyössä