Auttakaa mastercardin käytössä tyhmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noviisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noviisi

Vieras
Eli en ole eläissäni tuota korttia vielä käyttänyt kun sen joku aika sitten hommasin.
No, nyt sitten meinasin että opettelen käyttämään ja käynpä nostamassa sillä käteistä.
Valitsin ensin sen MC Credit tms. ja summat jne...niin ei hyväksy tapahtumaa.
Samoin kokeilin sitä toista vaihtoehtoa että pankki niin sama homma.
Luotto on siis täytenä siellä jäljellä, ja käsitin että sillä voisi myös nostaa sitä käteistä.
Meinasin sillai harjoitella ennen kuin menen kauppaan sillä ostamaan mitään, mutta nyt sitten iski epälys että toiminneeko se siellä kaupassakaan sitten kun ei toimi automaatilla.
Missä meni siis vikaan?
Kiitti paljon avusta

Ei ole mennyt vanhaksi kun se on ollut n. kuukauden lompakossa vasta.
Tuossa "kuitissa" ilmoittaa että tilinsaldo 1000e
Tililtä nostettavissa 0,00 :O
Miten se saldo voi olla täysi mutta nostettavissa ei mitään?
Ja kun en ole tosiaan koskaan käyttänyt ennen ko. korttia missään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole mennyt vanhaksi kun se on ollut n. kuukauden lompakossa vasta.
Tuossa "kuitissa" ilmoittaa että tilinsaldo 1000e
Tililtä nostettavissa 0,00 :O
Miten se saldo voi olla täysi mutta nostettavissa ei mitään?
Ja kun en ole tosiaan koskaan käyttänyt ennen ko. korttia missään.

Suosittelisin, että soitat pankin neuvontanumeroon, minulla ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Kuulostaa kummalliselta. :)

Tää voi olla ihan arvelua, mutta mun kaverille kävi niin, ettei pankki ollut muistanu aktivoida tuota luottopuolta. Voisko tää olla syy? Soita pankkiin ja kysäise missä vika.

Voi jee, minä olen sen onnistunut jotenkin siirtämään pankkitililleni koko summan vaikken mitään ole edes tehnyt muuta kun kortin tilannut vaan :O
Siinä sopimuksessa kuulemma sen voi ruksia ja kai sitten tyhmä olen siihen sen ruksin laittanut niin sen vuoksi se tili on tavallaan katteeton.
Eli ne rahat on tulossa minun normi pankkitilille.
Voi että pitää olla hölmö näiden kanssa, käteisen kanssa olen ennen pelannut niin nyt on ihan untamona sitten.

Yhteistyössä