Auttakaa, mihin otan yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarmoerkale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarmoerkale

Jäsen
09.04.2007
929
1
16
Tuli tässä päivänä eräänä mainostelevisiolta ohjelma, jonka satuin näkemään vain osittain, ja aivan sattumalta. Kyseessä oli dokumentti.

Samana päivänä äitini, minä ja veljeni saimme useita yhteydenottoja ystäviltämme: Dokumentissa oli ollut kuvamateriaalia isästämme, joka kuoli vuonna 1995. Siis viideokuvaa, jota meillä perheenjäsenillä ei hänestä ole mistään tilanteesta.

Tuli jotenkin sellainen tunne, että tahtoisin tuon ohjelman itselleni, tai vähintäänkin nähdä sen. Tietenkään MTV3-storessa sitä ei myydä, (yksittäinen, vanhahko ajankuvausdokkari) eikä ohjelmasivuilla löytynyt yhteystietoja paitsi palautteenantoa (reklamaatioita ym.) varten.

Mitä itse tekisitte? Tokihan pystyn itsekin huomenissa selvittämään, kuka hoitaa nitä asioita ko. puljussa ja mihin hintaan, mutta kysyn nyt josko urakkani hiukan kevenisi mikäli joku osaa sanoa, että "joo, soita sille Mauno meikäläiselle, p. 050-348...jne, niin mäkin tein" =)

Kiitti. :D

Et nyt ehkä just tätä tietoa kaipaa, mutta olen itse joskus etsinyt vuosia aiemmin esitettyä dokumenttielokuvaa, ja silloin soitin numerotiedustelun kautta MTV3:n asiakas/ohjelmapalveluun. En muista vastasiko juuri se täti asiasta, mutta sillä yhdellä soitolla selvisi, että sieltä sen haluamani pätkän olisi saanut tilattua. Minulle eivät kuitenkaan lähettäneet, koska olisin sen työhöni tarvinnut ja lähettävät vain yksityishenkilölle yksityiskäyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Olet sitten varmaankin MTV:n sivuilta, että kyseinen ohjelma ei ole siellä katsottavissa?

Joo, ei ole sieltä katsottavissa. En ainakaan löytänyt (mikä ei tietenkään tarkoita että sitä ei olisi siellä.... :ashamed: )

http://www.mtv3.fi/ohjelmat2007/etusivu.shtml?ohjelmat_a-o

Yhteistyössä