V
vierailija
Vieras
Oon ollut nyt toista viikkoa kipeänä ja poissa töistä. Sairaus alkoi toissa lauantaina kovalla kurkkukivulla ja kuumella (silloin 37,7-38,5 astetta). Viime viikon maanantaina kävin lääkärissä ja totesi kurkkuun katsomisen perusteella angiinan kun oli niin ilmiselvä peitteineen kaikkineen (ei nieluviljelyä siis) ja sain siihen viikon saikkua ja antibiootit. Kuume laski ja kurkkukipukin lähti, mutta sitten tuli tosi kova yskä loppuviikosta ja päänsärky+niskakipuja. Sunnuntaina kuumetta nousi taas 37,5 lukemiin, nyt tän viikon maanantaina kävin taas lääkärillä joka meinasi että varmaan joku virustauti ja laittoi vielä kolme päivää saikkua. Nyt on vika saikkupäivä, lämpöä ollut koko ajan edelleen yli 37, mulla aiemmin ollut normaalilämpötila matala, noin 36 astetta. Yskä jatkuu, myös kurkkukipua edelleen ja ajoittaisia päänsärkyjä. Olo myös ihan väsynyt koko ajan. Mielipiteitä mitä pitäisi tehdä, menenkö silti töihin huomenna (oon päiväkodissa pienten ryhmässä) vai meenkö taas lääkäriin ja vaadin paremmat tutkimukset (esim. verikokeita multa ei oo vielä otettu)?