Auttakaa minua nyt! Mies kulkee vieraissa todennäköisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Aamulla heräsin tavalliseen aikaan lapsen kanssa ja mies jäi nukkumaan. Otti illalla tavallisuudesta poiketen viiniä. Jäi siis valvomaan puolen yön aikaan kun menin nukkumaan. Aamulla sitten huomasin, että oli jättänyt puhelimen vessaan. En voinut olla tutkimatta sitä (joku vaisto vain ajoi siihen). Mies oli yöllä ajellut taksilla, tullut kotiin joskus kuuden aikaan ja kysellyt mm. numerotiedustelusta yhden naisen numeroa. Googletin tämän naisen nimellä ja löysin kuvankin. Miehellä ja tällä naisella yhteinen harrastus, jossa mies on nykyisin ollut todella paljon. Mies on alkanut laihduttamaan jne. Eli merkit kaikki viittaavaat tuohon naiseen..... Itken vain täällä, mulla on niin nöyryytetty olo. VOI AUTTAKAA MINUA!

Niin ei se vielä varmaan petä, jos on vasta kysellyt ao naisen numeroa. Jos pettäisi, niin tietäisi jo.

Muuten, miten kännykästä näkyy että kenen numeroa on tiedusteltu?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kun on kuitinkin säilyttänyt, niin rehellisellä reissulla on ollut! Älä huolehdi turhia!

Kännissä on vieläki, joten en saa mitään irti hänestä. On lähdössä vielä työmatkalle huomenna viikoksi. Puhelimesta löytyi myöskin vielä alastomia naiskuvia kansiollinen. Mutta tuo nainen asuu tässä meidän lähellä vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Niin ei se vielä varmaan petä, jos on vasta kysellyt ao naisen numeroa. Jos pettäisi, niin tietäisi jo.

Tätä minäkin ihmettelen! Provoosta koko juttu!

Numerotiedustelu laittaa tekstarina nimen ja numeron.
Ja onhan se mies ehtinyt eilisillan aikana käydä sitä mimmiä painamassa. Ja aikaisemminkin, mutteivät ole vielä numeroita vaihtaneet.

On kysyt tekstiviestillä. Kaikki tekstarit oli poistanut, mutta tuo oli jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

No totta kai näkyy senkin blondi!

Ää, äijä on vaan käynyt vetämässä lärvit, tullu mieleen soittaa tuolle daamille mutta tuskin on edes vastannut. Ansmäarvaaan, se numerotiedusteluun soitto on aika myöhään illalla, tai siis aika aikaisin aamulla oikeastaan.

Siis kun olisikin. Sotin omalle äidille kun en ilkeä kenellekkään kaverille mitään kertoa. Olenko vain vainoharhainen vai mikä. Mä tunnen itseni niin rumaksi, läskiksi jne. Ollaan tosin aina lapsen kanssa kahden, joten mikään ihme vaikka mies tän naisen kanssa paneskelee useamminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja *:

On kysyt tekstiviestillä. Kaikki tekstarit oli poistanut, mutta tuo oli jäljellä.

juurikin näin-->

Hitsi täällä palstalla on välillä niin ääliö sakkia jotka ei edes tiedä että numerotiedustelu lähettää tekstarin josta selviää että on kyselty numeroa. Onkohan noilla harmailla elämää.. siis mitään elämää :laugh:

Ohjeita keskustelijoille

1. Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
2. Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
3. Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu. Älä omi muiden nimimerkkejä.
4. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
5. Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia.
6. Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia.
7. Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen.
8. Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
9. Toimituksella on oikeus muokata tai poistaa lähetettyjä kirjoituksia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

juurikin näin-->

Hitsi täällä palstalla on välillä niin ääliö sakkia jotka ei edes tiedä että numerotiedustelu lähettää tekstarin josta selviää että on kyselty numeroa. Onkohan noilla harmailla elämää.. siis mitään elämää :laugh:

4. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Numerotiedustelu laittaa tekstarina nimen ja numeron.
Ja onhan se mies ehtinyt eilisillan aikana käydä sitä mimmiä painamassa. Ja aikaisemminkin, mutteivät ole vielä numeroita vaihtaneet.

No tiesin minä tämän, katsoin vain että heittääkö ap jotain provoota vai eikö heitä.

Onneksi tämä ei ole unelmatalo. Mutta tämä nainen on sellainen kaunis, tumma, pitkähiuksinen, hyvän työpaikan omaava, harrastaa samaa kuin mieheni jne. Mä en jaksa enää. Tuo saatana nukkuu vain kännissä............. Oli tarkoitus tehdä tänään jotain mukavaa kun huomenna lähtee reissuun. Tää on ihan hirveää.... Mä en jaksa, en ihan oikeasti jaksa.

Siis kun olisikin. Sotin omalle äidille kun en ilkeä kenellekkään kaverille mitään kertoa. Olenko vain vainoharhainen vai mikä. Mä tunnen itseni niin rumaksi, läskiksi jne. Ollaan tosin aina lapsen kanssa kahden, joten mikään ihme vaikka mies tän naisen kanssa paneskelee useamminkin.

Jos juttu on totta, ota lapsi ja mene vaikka vanhempiesi luokse vähäksi aikaa, ilmoittamatta miehellesi missä olet! Voit toki kertoa, ettei tarvitse olla huolissaan. Pettäminen on ikävä kyllä usein lopullista ja toistuvaa! Itseäsi ei kannata mollata, ei iitä ole hyötyä ja lapsen takia on jaksettava!

Onneksi tämä ei ole unelmatalo. Mutta tämä nainen on sellainen kaunis, tumma, pitkähiuksinen, hyvän työpaikan omaava, harrastaa samaa kuin mieheni jne. Mä en jaksa enää. Tuo saatana nukkuu vain kännissä............. Oli tarkoitus tehdä tänään jotain mukavaa kun huomenna lähtee reissuun. Tää on ihan hirveää.... Mä en jaksa, en ihan oikeasti jaksa.

Halipusut sulle. Kyllä se sun tilanne kohta kirkastuu, nyt vain näyttää hetkellisesti hiukkasen synkältä=)

Yhteistyössä