AUTTakaa minua nyt talvivaate etsinnässä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KuutioTasku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KuutioTasku

Aktiivinen jäsen
28.12.2007
1 130
0
36
Voi olla että olen armotta myöhässä mut tyttö tarvis takin sekä housut. Jos nyt löydän netistä ni hommaan sitä kautta mut jos ei ni pitää uhrautua kauppaan. Olen tosi laiska lähteen ostoksille ku kaupat on suht kaukana.
Koko pitäis olla 134cm ja tytölle. Ei välttämättä kauheen prinsessamainen tai glitterihilehömppää :D Ettei haittaa vaikka velipojat peris ne sitten joskus. Veden pitävät ja kulutusta kestävät.
Olen tässä tovin aikaa etsiny ja ei ole vielä natsannu.

Siis onhan lapsella nyt jonkinlaiset talvivaatteet olemassa, vai miten olette tähän asti pärjänneet? Tarkoitan vaan, että ei kai se nyt niin päivän päälle ole. Onhan noita talvivaatteita vielä marktitkin pullollaan ja netistä saa tilattua. Taitaa olla jo jotain alennusmyyntejäkin. Että kyllä ne uudet vaatteet saat jo vaikka tänään, mutta pitää vaan jaksaa raahautua kauppaan.

[QUOTE="vieras";28032704]Siis onhan lapsella nyt jonkinlaiset talvivaatteet olemassa, vai miten olette tähän asti pärjänneet? Tarkoitan vaan, että ei kai se nyt niin päivän päälle ole. Onhan noita talvivaatteita vielä marktitkin pullollaan ja netistä saa tilattua. Taitaa olla jo jotain alennusmyyntejäkin. Että kyllä ne uudet vaatteet saat jo vaikka tänään, mutta pitää vaan jaksaa raahautua kauppaan.[/QUOTE]
On ''jonkulaiset'' mut tarvii uudet ja olis jo ens talveksi valmiina. Ei pelkästää jaksaa raahataua vaan se että sinne on niin pitkä makta.

Ainakin viikonloppuna Prismassa oli talvivaatteita alessa, mutta vaikea se on näin toisen puolesta mitään ostella, kyllä sun ap pitää vaan ihan itse lähteä kaupoille tai sit tilata netistä. Unisex-vaatteita on nykyään vaikea löytää, mutta jos nyt edes sitten sille tytölle jotain löytäisit.

Kiitos tästä valtavasta avuntulvasta. Olen löytänyt jo kamppeet ja maksanutki ne jo. Että ei tarvi lähtä minnekkään prismaan. Olisin vaan halunnu että olis joku auttanu etsinnässä ku tuon kokoisia ei tahtonu mistään löytää. Eipä siinä mä lähden syömään. Terve.

Yhteistyössä