Auttakaa minua! Tsempatkaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
ymmärrän täysin ette halua enää korviketta. Itse asiassa pian vois jo alottaa totuttelun lehmänmaitoon, niin ei tarvitsisi kauaa sinnitellä enää kuitenkaan... Mutta meillä tossa iässä tyttö heräili joskus yöllä paljon ja panadol auttoi, ja hampaita oli tulossa, mutta kannattaa kokeilla ikeniä, jos kovin pingottuneen oloiset niin voi olla hammas kipeä... Jos taas tosiaan "leikkii" että olet tutti niin toi on vaikee tilanne :/

yks hammas on. Ja voi olla et on tulossa lisää.
just. tietty lääkettäkään ei pitäisi antaa turhaan, mutta joskus sen tajuaa että vauvaa on sattunut vasta kun se lääke alkaa vaikuttaa :/

Meilläkään ei aina ollut ikenistä niin hyvin huomattavissa että onko tulossa. ja jos on vasta yksi hammas niin aika todennäköistä että olisi lisää tulossa. Onko aristanut lusikkaa yhtään tai syönyt vähemmän tai jotain?

Ihan suht hyvin on syöny. Mut voi olla paljon mahdollista et on tulossa hampaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
ymmärrän täysin ette halua enää korviketta. Itse asiassa pian vois jo alottaa totuttelun lehmänmaitoon, niin ei tarvitsisi kauaa sinnitellä enää kuitenkaan... Mutta meillä tossa iässä tyttö heräili joskus yöllä paljon ja panadol auttoi, ja hampaita oli tulossa, mutta kannattaa kokeilla ikeniä, jos kovin pingottuneen oloiset niin voi olla hammas kipeä... Jos taas tosiaan "leikkii" että olet tutti niin toi on vaikee tilanne :/

yks hammas on. Ja voi olla et on tulossa lisää.
just. tietty lääkettäkään ei pitäisi antaa turhaan, mutta joskus sen tajuaa että vauvaa on sattunut vasta kun se lääke alkaa vaikuttaa :/

Meilläkään ei aina ollut ikenistä niin hyvin huomattavissa että onko tulossa. ja jos on vasta yksi hammas niin aika todennäköistä että olisi lisää tulossa. Onko aristanut lusikkaa yhtään tai syönyt vähemmän tai jotain?

Ihan suht hyvin on syöny. Mut voi olla paljon mahdollista et on tulossa hampaita.

no jos itkeskelee paljon ja on kovin rauhaton, enemmän kuin yleensä, niin kokeile yksi panadol suppo jos sulla on, ja tarkkaile miten on tilanne 15-30 min sisään tai viimeistään unnin sisään pitäisi auttaa, jos on hammas kipee. jos ei auta ni älä sit kokeile myöhemmin uudestaan ellet oo varma hampaasta... Yksi panadol annos ei ole vaarallinen vaikka sen ottaisi turhaan jos on kuitenkin mahdollisuus että se on tarpeen. Meillä on ton (nyt 2v) neidin kanssa useamman kerran ollut niin että kun on ollut normaalia heräilevämpi ja itkuisempi niin onkin ollut joku kipeenä ja on panadol auttanut ja sitten nukkunut paremmin ja ollut rauhallisempi. Joskus siihen liittyi just tota juomista koko ajan.. Vaikka hän olikin pulloruokittu

Mulla sama "ongelma" ollut kaikkien lasten kanssa.. nukutan tissille ja laitan pinnasänkyyn nukkumaan. Herää kolmen- neljän tunnin päästä ja tissiä on saatava. Sitten annankin nukkua mun vieressä etten niin helposti havahtuisi jos lutkuttelee tissiä. Eikä neitokainen ole koskaan syönyt tuttia tai huolinut tuttipullosta maitoa, nyt opetellut juomaan nokkamukista vettä.
Muuta lohdutusta en voi sanoa, kuin että meillä ainakin alkoi yöt olemaan ehjiä kun sai yösyötön lopetettua, mutta lapset ovat olleet varmaan lähempänä 1½ vuotta kun yötissiltä olen saanut ne pois. Kaksi aikaisempaa lasta lopettivat tissin imemisen 2v 2 kuukautisina.
Minä ainakin olen vaan "alistunut kohtalooni" eikä asia minua pahemmin häiritse :) :hug: yritä jaksaa, jos mies pystyy joskus nukuttamaan lapsen ja rauhottamaan yöllä takaisin unille niin sekin voisi auttaa sinua jaksamaan taas...

Yhteistyössä