Auttakaa, mitä mun tukalle voi tehdä, pilasinko? :O (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukka uusiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli pakko munkin laittaa kuvat vertailuksi :D

Vasemmassa kuvassa oon samassa pisteessä kuin aloittaja eli värjännyt tummat hiukset (tummanruskeat , ei mustat) kolme kertaa kun yritin saada niitä vaaleiksi. Lopputulos on ihan järkyttävä ja paljon epätasaisempi ja punaisempi kuin aloittajalla. Harmi kun kuva on niin epätarkka ja hiuksetkin on kampaamatta ja ihan takussa

Sitten oikeassa kuvassa hiukset nyt, kun oon värjännyt ne tuon jälkeen kolme kertaa vaaleaksi, eka erittäin kirkkaalla tuhkanvaalealla ja sitten kirkkaalla vaalealla kahdesti. Ja mun mielestä mun hiukset ei oo kauheasti kärsinyt vaikka oon värjännyt 5 kuukauden aikana 8 kertaa, aina nuo yksittäiset hiukset on olleet tosi ohuita, mutta niitä on kuitenkin paljon niin kokonaisuus ei oo ohut.

http://aijaa.com/iN7KUs

[QUOTE="vee";28812467]Oli pakko munkin laittaa kuvat vertailuksi :D

Vasemmassa kuvassa oon samassa pisteessä kuin aloittaja eli värjännyt tummat hiukset (tummanruskeat , ei mustat) kolme kertaa kun yritin saada niitä vaaleiksi. Lopputulos on ihan järkyttävä ja paljon epätasaisempi ja punaisempi kuin aloittajalla. Harmi kun kuva on niin epätarkka ja hiuksetkin on kampaamatta ja ihan takussa

Sitten oikeassa kuvassa hiukset nyt, kun oon värjännyt ne tuon jälkeen kolme kertaa vaaleaksi, eka erittäin kirkkaalla tuhkanvaalealla ja sitten kirkkaalla vaalealla kahdesti. Ja mun mielestä mun hiukset ei oo kauheasti kärsinyt vaikka oon värjännyt 5 kuukauden aikana 8 kertaa, aina nuo yksittäiset hiukset on olleet tosi ohuita, mutta niitä on kuitenkin paljon niin kokonaisuus ei oo ohut.

iN7KUs - Image - Aijaa.com[/QUOTE]

Jessus mitä sun tukka kestää! No, mä olen värjännyt viimeksi vuosi sitten, eikä ole kasvanut kuin 5 senttiä, juuri sain kai värjätyt hamput pois kun leikkasin keesin.

[QUOTE="vee";28812467]Oli pakko munkin laittaa kuvat vertailuksi :D

iN7KUs - Image - Aijaa.com[/QUOTE]

Hyvin oot saanu kyllä vaalenemaan :)
Itse en halua noin vaaleiksi, monenko kerran jälkeen sulla oli sellaiset kuin tuossa minun teinikuvassani? En kyllä uskalla vaalennusainetta enää laittaa, vaan laitan tuon sävytteen. Katson sitten tilannetta uudestaan kun alkaa kulumaan se väri pois. Tai jos sävytteen jälkeen tulos on edelleen järkyttävä, haen tuhkanvaalean värin :D

Hyvin oot saanu kyllä vaalenemaan :)
Itse en halua noin vaaleiksi, monenko kerran jälkeen sulla oli sellaiset kuin tuossa minun teinikuvassani? En kyllä uskalla vaalennusainetta enää laittaa, vaan laitan tuon sävytteen. Katson sitten tilannetta uudestaan kun alkaa kulumaan se väri pois. Tai jos sävytteen jälkeen tulos on edelleen järkyttävä, haen tuhkanvaalean värin :D

Harmi kun mulla ei oo niistä välivaiheista kuvia. Kun värjäsin tuon kuvan sekaväripään sillä erittäin kirkkaalla tuhkanvaalealla, niin siitä tuli silloin sellainen tummanvaalea, eli varmaan sitten kun olin yhden kerran värjännyt kirkkaanvaalealla, niin tuli tuollaiset kun tuossa sun teinikuvassa. Minusta nuo on nimittäin aika vaaleat

Mulla oli mustan hiusvärin alla punainen väri, joten ei varmaan ihan helpolla saa vaaleiksi. Jos nyt tulis sellanen sopivan ruskea et vois antaa oman värin kasvaa. Väri justiinsa päässä :)

Ja ikinä en enää värjää kestoväreillä tummaksi :D
Oma värini on varmasti kaunis jos siihen laittaa ihan vaaleita raitoja, kesäisin se oli kyllä muutenkin tosi vaalea.

Mulla oli mustan hiusvärin alla punainen väri, joten ei varmaan ihan helpolla saa vaaleiksi. Jos nyt tulis sellanen sopivan ruskea et vois antaa oman värin kasvaa. Väri justiinsa päässä :)

Ja ikinä en enää värjää kestoväreillä tummaksi :D
Oma värini on varmasti kaunis jos siihen laittaa ihan vaaleita raitoja, kesäisin se oli kyllä muutenkin tosi vaalea.
Tiedät varmaan, että raidoitus on usein tie takaisin värjäyskierteeseen.

No nyt hiukset on keskiruskeat ja lopputulos on ihan ok. Mites seuraavaks kun pitää värjätä, niin uskallankohan ottaa astetta vaaleamman? Vaaleanruskean? Sen kanssa jo oma tyvikasvu sopisi.

Toki tämä kuluu pois, mutta ei se varmaan ihan kokonaan kulu jos seuraavaksi laittaa sitä vaaleampaa myös latvoihin?

Ei kyllä ikinä enää kestovärejä koko päähän. Tämä peitti yhtä hyvin. Joskus kun blondista vaihdoin tummaan, olisi pitänyt vain värjätä kevytväreillä, yhtä usein niillä joutuu värjäilemään, kuin kestoväreilläkin

Yhteistyössä