Auttakaa! Mitä tämä mies haluaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanpihalla..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanpihalla..

Vieras
Tarvitsen nyt teidän näkökulmaa asiaan, sillä en itse enään ymmärrä yhtään tapailemani miehen käytöstä..

Elikkäs, olen tapaillut nyt tiiviisti noin 3 kuukauden verran miestä, ja hän on selkeästi ilmaissut että tykkää minusta sekä sen ettei leiki minun kanssaan, vaan on tosissaan kiinnostunut tutustumaan minuun, eikä pidä meidän "suhdetta" millään tavalla pelkästään hauskanpitona.
Hän on ollut minusta jonkin verran mustasukkainen, epäillyt ja pelännyt selvästi sitä että touhuunko samaan aikaan muiden miesten kanssa.
Ja olettanut tietenkin sen etten tapailisi muita samaan aikaan ja kun lähden viihteelle niin olisin kiltisti ym. Niinkuin olen ollutkin.
Noh, n. viikko sitten sain tietää että mies edelleen etsii seuraa netistä, oli valmis lähtemään erään naisen kanssa jopa kahville.
Tästä sitten mies hiljeni emmekä tavanneet tämän jälkeen. Mieheltä tuli vain pitkä viesti että hän on erittäin häpeissään että ikinä lähti viestittelyyn tämän toisen naisen kanssa sekä että häntä kaduttaa tämä. Sanoi myös että haluaa nyt rauhassa miettiä mitä haluaa.
Päiviä kului ja sitten laitoin viestiä että joko hän on miettinyt tarpeeksi että mitä hän haluaa, ei vastausta. Laitoin uudestaan viestiä missä kerroin toivovani että hän voisi sanoa suoraan jos hänestä tuntuu siltä että meidän suhde ei kannata - ei vastausta. Mihinkään ei vastausta sen viestin jälkeen missä hän kertoi kuinka häntä kaduttaa ym.

Eli mitä tästä nyt pitäisi ajatella?! Minä ainakin oletan että jos hän minusta oikeasti tykkää ja haluaa minut, niin hän vastaisi viesteihin, yrittäisi selvittää tämän asian minun kanssani.
Mutta ei - hän ei vastaa, vaikka on varmasti nähnyt kaikki viestini.

Harmittaa vain itseäni ihan vietävästi jos hän aikoo lopettaa meidän jutun näin - etten saa edes minkäänlaista selitystä tai jäähyväisiä.. :(

Mies ei missään tapauksessa ole sinusta aidosti kiinnostunut. Mies on omistushaluinen vaikka pitää sinua vain seksiseurana, ja vaikka hänellä on muitakin naisia ja yrittää niitä jatkuvasti lisää. Unohda.

Muakin kyllä harmittaisi, etenkin jos tapailu on siis ollut tiivistä ja suhde on kehittynyt nopeasti.

3 kk on lopulta varsin pitkä aika jopa, mun nykyinen suhde ehti alussa siinä ajassa käydä pari kriisiä ja rajapyykkiä läpi ja syventyä sille tasolle, ettei tuollainen kohtelu enää olis ollut ollenkaan hyväksyttävää.

Mutta koska tapailemasi mies ilmoitti tarvitsevansa nyt hetken harkinta-aikaa, niin saiko hän sitä kuinka monta päivää? Kirjoitit päiviä, kyllähän sen luulisi olevan hyvä alku, että ainakin vois vastata...

Sitä vituttaa että jäi kiinni. Yrittää vaan selitellä että katuu ja ehkä miettii sopivaa diipadaapaa "en ole arvoisesi" millä lopettaa, jos on pakko jotain sanoa. Siirtyy vain seuraavien kalasteluun, ja toivoo voivansa pelailla useampien kanssa.
Usko pois. Ja sen että se jatkoi sitä etsimistä vaikka sun kanssa muka oli, pitäisi kertoa sulle jo tarpeeksi.
Ehkä se voisi päätyä vielä suhun jos ei sitä parempaa löydy, mutta mieti nyt hyvä ihminen haluaisitko sä olla sellaisen kanssa joka ei heti ole varma ottaisiko sut vai odottaisiko ns. parempaa...

Ei 3 kk jalkeen oikeassa tilanteessa puhuta, etta "olen kiinnostunut tutustumaan", vaan on tutustuttu jo jos ollaan tutustuakseen. Eikohan tuo ollut todellakin tuossa. Kannattaisi olla vihainen noin urposta kayttaytymisesta. Se on terveempaa kuin haluta jattaa allotykselle kivat jaahyvaiset.

Juokse pois niin nopeasti kuin voit. Uusia miehiä löytyy kyllä. Lähipiirissä on kokemusta tuollaisesta jannusta, joka oli ihan naimisissa ja etsi netistä seuraa. Vaimo ihan näki tämän ilmoituksen, kun kuuli kavereilta, että miehellä on profiili jossain seuranhaku hommelissa.

Vaikuttaa siltä, että lopetti teijän suteen jo siinä vaiheessa kun ilmaisi, että tarvii aikaa miettiä.

Ite olisin tossa tilanteessa vetäny johtopäätökset suhteen loppumiselle siinä vaiheessa kun sano, että tarvii aikaa miettiä. Oisin vaan sanonu, että selvä mieti sä, niin mä jatkan elämää eteenpäin.

Älä jää roikkumaan, koska tuskin aikoo enää vastata. Jatka elämää ja unhoda. Maailmassa on paljon vapaita miehiä :).

Yhteistyössä