Auttakaa, miten mä toimin (kundin nukkumisasiaa).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on vauva 7kk ja poika 2v 5kk. Ja ennen vauvaa nukkuin hyvin omassa sängyssään joka on kiinni meidän parivuoteessa (tilanahtautta). Vauvan synnyttyä on melkein joka yö kömpinyt isänsä viereen nukkumaan ja välillä seilaa myös minun viereeni. Olen tulkinnut mustasukkaisuudeksi.

Hyvin alkanut pottailukin on mennyt ihan takapakkia vauvan tulon jälkeen.

Nyt ollaan vaan tylysti siirretty omaan sänkyyn kun yrittää kiivetä sänkyymme.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Meillä on vauva 7kk ja poika 2v 5kk. Ja ennen vauvaa nukkuin hyvin omassa sängyssään joka on kiinni meidän parivuoteessa (tilanahtautta). Vauvan synnyttyä on melkein joka yö kömpinyt isänsä viereen nukkumaan ja välillä seilaa myös minun viereeni. Olen tulkinnut mustasukkaisuudeksi.

Hyvin alkanut pottailukin on mennyt ihan takapakkia vauvan tulon jälkeen.

Nyt ollaan vaan tylysti siirretty omaan sänkyyn kun yrittää kiivetä sänkyymme.

Meillä taas on alkanut ihan yhtäkkiä käydä pissalla, eikä missään potalla, vaan suoraan pöntölle pyysi (vaikkei osaa edes edelleenkään puhua ). Joten nyt siis ollaan aktiivisesti harjoteltu pönttöpissimistä, pyytää itse kun haluaa pissalle mennä (ja voin kertoa, että raskausaikana mä en tosiaankaan tehnyt mitään asian eteen, en ollut hankkinut meille edes pottaa aiemmin eli en ollut ajatellut vaipattomuutta ennenkö ehkä joskus 3 veenä :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Mä laittaisin Jätkän Neidin kanssa samaan huoneeseen.

Mä en usko ett siit tulee mitään. Ipu on hyvin reviiritietoinen: se haluaa pitää oman huoneensa ja omat juttunsa, eikä 2 vuotias pureva, raapiva, leikit hajoittava veli juuri nyt kuulu sen suunnitelmiin huoneen jakajana.

Mutta kysytäänkö, ottaisiko se vauva siskon? Koska tahansa, äiti on vaan nyt vähän tylsä, kun ei anna. :xmas:

Yhteistyössä