Auttakaa mua, etelän matkasta!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikissa

Vieras
Varasin viikko sitten torstaina aurinkomatkoilta matkan ja sitte sain ne maksulaput ja 15.11.2007 piti varausmaksut olla maksettu.. Mun piti perua matka ja muistin vasta nyt!! en ole maksanu mitää, unohdin täysin perua!!! Mitä teen, enhän joudu maksamaan mitään!!!! Kertokaa kun en löydä tietoa mistää ja se palvelu on menny neljältä kiinni!!!
 
eikö kukaan tiedä.. en siis maksanu varausmaksuja sovittuna päivänä koska ei olla menossa, mutta olen unohtanu perua sen kokonaan.. ja nyt huolestuttaa joudunko maksaamaan jotain?!!!
 
Löysin tämän tekstin Aurinkomatkojen sivulta:
3. Sopimuksen syntyminen ja hinnan maksaminen
3.1. Matkustajaa sitova sopimus syntyy, kun matkustaja tilattuaan matkan maksaa matkanjärjestäjän määräämän varausmaksun matkanjärjestäjän määräämänä ajankohtana.


Vaikuttaisi siltä, ettei mitään tarvitse maksaa, kun sopimustakaan ei ole vielä syntynyt.
 
Mun mielestäni se sun matkavaraus on rauennut, jos et ole määräpäivään mennessä maksanut sitä varausmaksua. Tosin olen itse matkustellut Finnmatkojen ja Tjäreborgin kautta, joten aurinkomatkoista ei varmaa tietoa.

Varaukset tehty aina netissä siten, että varausmaksu maksettu saman tien kun matka varattu...

 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä