P
paniikissa
Vieras
Varasin viikko sitten torstaina aurinkomatkoilta matkan ja sitte sain ne maksulaput ja 15.11.2007 piti varausmaksut olla maksettu.. Mun piti perua matka ja muistin vasta nyt!! en ole maksanu mitää, unohdin täysin perua!!! Mitä teen, enhän joudu maksamaan mitään!!!! Kertokaa kun en löydä tietoa mistää ja se palvelu on menny neljältä kiinni!!!