auttakaa mua, hiusten värjäämisestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
mulla on alta punaiset hiukset ja päältä vaaleat. nyt pitäis kotona värjätä hiukset, kävin jo ostamassa vaalean ja punaisen värin.
miten saan helpoiten värjättyä alta, että vaaleisiin hiuksiin ei mee punasta väriä?

laitanko pääly hiukset pompulalla yhteen ja vaikka muovipussin niiden päälle ja värjään alta vai miten??

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Mä värjäisin ensin vaaleat hiukset punaiseen rajaan asti ja kun ne on värissä, laittaisin hiusklipsillä kii ylös. Sen jälkeen vasta punaisella värillä.

ei oikein onnistu noin, mulla on tosi paksut hiukset että valahtelee niistä klipseistä pois ;) värjään siis eka jomman kumman, ei tuu värjäämisestä kuin sotkua jos yrittäisin tätä pehkoa värjätä 2 värillä yhtäaikaa.

rajaat eka ne vaaleet hiukset pompulalla ylös kiinni ja värjäät punasen osan ensin. Niiden päälle foliota ja klipseillä kiinni että pysyy paikallaan. Sitten värjäät vaalean osan ja ne saakin tulla sitten sen folion päälle. Yksin on kyllä aika hankala tehdä tuo...

tai sitte ostat semmosta..hopeeta paperia? ja kiedot ne vaaleet hiukset niihin heti ku oot yhen osion värjänny.

eli laitat sen paperin hiusten alle ja värjäät hiukset pensselillä. sitten taitat sen paperin hiuksineen kaikkineen ylöspäin, ja puserrat pötköks. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Mä värjäisin ensin vaaleat hiukset punaiseen rajaan asti ja kun ne on värissä, laittaisin hiusklipsillä kii ylös. Sen jälkeen vasta punaisella värillä.

ei oikein onnistu noin, mulla on tosi paksut hiukset että valahtelee niistä klipseistä pois ;) värjään siis eka jomman kumman, ei tuu värjäämisestä kuin sotkua jos yrittäisin tätä pehkoa värjätä 2 värillä yhtäaikaa.

Jaahans :) No värjää sitten eka vaalealla ja kun oot sen huuhdellu, niin tee keskipään jakaus ja laita ne vaaleat hiukset kahdella klipsillä (tai vaikka 4:llä jos sulla on pienet klipsit) ylös kiinni. Sitten punasten kimppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tai sitte ostat semmosta..hopeeta paperia? ja kiedot ne vaaleet hiukset niihin heti ku oot yhen osion värjänny.

eli laitat sen paperin hiusten alle ja värjäät hiukset pensselillä. sitten taitat sen paperin hiuksineen kaikkineen ylöspäin, ja puserrat pötköks. :D

niin mä teen!!!! kiitos nipsukka :D mulla onkin kotona tuollainen "sivellin" jolla värjätään hiuksia.

Yhteistyössä