Auttakaa mua, kädet puutuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bibo

Jäsen
27.06.2007
372
0
16
Mikä on vielä ns.normaalia raskausajan käsien puutumista? Mulla puutuu kädet tosi paljon yöllä, en saa nukuttua, käsiä särkee tosi tosi paljon. Ja kun yritän ravistella niitä niin silti särky jatkuu vielä 15min sen jälkeen. Kipu on tosi kova joka säteilee koko käden alueella, eniten kämmenessä. Neuvolaan ajattelin soitella, mutta kun soittoaika on vasta 12-13. Kertokaa mulle joku jotain jos tiedätte, alkaa oikeasti huolestuttamaan tämä jo :( Oon nyt 34+5.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:
Joo, niin tottakai soitankin, ärsyttää vaan odotella nyt tunteja ennen kuin soittoaika, huoh.

joo mä tiedän ton odottelun... meillä kyllä yleensä yhdistävät neuvolaan aiemminkin ku sanoo et on tärkeää asiaa :)

No, jos sitä nyt vois odotella silti siihen 12 saakka. Netistä mitä luin juttuja niin joku lasta kai olisi jees homma, mutta vähänkö ottaa päähän nukkua lastat käsissä, voi v...hö. Olisipa jokin muukin keino..toivottavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Joo, niin tottakai soitankin, ärsyttää vaan odotella nyt tunteja ennen kuin soittoaika, huoh.

joo mä tiedän ton odottelun... meillä kyllä yleensä yhdistävät neuvolaan aiemminkin ku sanoo et on tärkeää asiaa :)

No, jos sitä nyt vois odotella silti siihen 12 saakka. Netistä mitä luin juttuja niin joku lasta kai olisi jees homma, mutta vähänkö ottaa päähän nukkua lastat käsissä, voi v...hö. Olisipa jokin muukin keino..toivottavasti.

toivotaan niin :)

Mulla oli sama ongelma raskausaikana ja loppua kohti vaan paheni,loppujen lopuks toisesta kädestä pari sormea oli koko ajan puutuneena.Helpotus löytyi vasta sairaalassa,kun neiti maailmassa...kaikki vaivat jäi sinne.
Eivät ainakaan mulle osanneet neuvolassa mitään neuvoa antaa:(,oli vaan kestettävä.
Hieroa yritin kovasti,eipä siitäkään kovasti apua ollut

Yhteistyössä