Auttakaa mua näiden housujen kanssa!! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmpph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmpph

Vieras
Eli ostin nuo vaaleat kirpparilta sen kummemmin kokoa katsomatta, koska pöydässä myytiin muitakin 92 senttisiä shortseja...nooh, kotona katsoin sitten kokolappua, niin oli 6M/68cm...eli onko nuo nyt sitten vauvan pitkät housut vai isomman shortsit? Lahkeiden suissa on kiristysnaru...viereiset shortsit on kokoa 92...
nyt mietin, että viitsiikö noita pukea 92 senttisen päälle, jos ne onkin vauvan pitkät housut. Muttako ei nuo minusta näytä ollenkaan vauvan housuilta!??? auttakee!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5881932.jpg

laita ne lapsen päälle ja katso ovatko hyvät. kokomerkinnöistä viis, jos ovat hyvät niin päälle vaan. (vyötärönympärys voi olla liian pieni, jos on puolivuotiaalle suunnitellut? )

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
laita ne lapsen päälle ja katso ovatko hyvät. kokomerkinnöistä viis, jos ovat hyvät niin päälle vaan. (vyötärönympärys voi olla liian pieni, jos on puolivuotiaalle suunnitellut? )

Ei, kun ostin nipun 92 senttisiä shortseja, ja nämä on aivan samaa kokoa ja näyttääkin aivan shortseilta :/ vyötärönympärys on samaa luokkaa ja venyy vaikka millä mitalla...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:

Ei, kun ostin nipun 92 senttisiä shortseja, ja nämä on aivan samaa kokoa ja näyttääkin aivan shortseilta :/ vyötärönympärys on samaa luokkaa ja venyy vaikka millä mitalla...

no mutta sitten siis käyttöön vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ei kai niitä kokolappuja tarvitse sokeasti tuijottaa, mutta en mä nyt puolivuotiaan housuja pukis pari(?)vuotiaalle.. tuskin ovat vyötäröstä sopivat.

No eikös tuossa aloituksessa mainittu, etten katsonut kokolappua:/ nämäkö on sitten puolivuotiaan housut, jos kerran menee 92senttiselle? sinähän sitä kokoa siinä tapauksessa tuyijotat!

ei kai niitä kokolappuja tarvitse sokeasti tuijottaa, mutta en mä nyt puolivuotiaan housuja pukis pari(?)vuotiaalle.. tuskin ovat vyötäröstä sopivat.

No eikös tuossa aloituksessa mainittu, etten katsonut kokolappua:/ nämäkö on sitten puolivuotiaan housut, jos kerran menee 92senttiselle? sinähän sitä kokoa siinä tapauksessa tuyijotat!

kyllä minä ymmärsin, ettet ollut kokoa katsonut, en kai ole muuta väittänytkään?!?

sinä et maininnut ollenkaan kokeilleesi housuja lapselle. jos kokolapussa lukee puoli vuotta, niin mun mielestä ne on puolivuotiaan housut, mutta toki niitä voi päällä pitää, jos kerran mahtuu.

ja lisään: kuvan perusteella ovat kuitenkin huomattavasti kapeammat, kuin viereiset shortsit. vaikea kuitenkaan tietää näin kuvan perusteelle, kuinka paljon venyvät yms.

kyllä minä ymmärsin, ettet ollut kokoa katsonut, en kai ole muuta väittänytkään?!?

sinä et maininnut ollenkaan kokeilleesi housuja lapselle. jos kokolapussa lukee puoli vuotta, niin mun mielestä ne on puolivuotiaan housut, mutta toki niitä voi päällä pitää, jos kerran mahtuu.

No kato sitä kuvaa, näyttääkö ne puolivuotiaan housuilta... Äläkä tuijota sitä kokolappua;)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ai että vauvan caprit..nii voihan se olla että parempi jättää käyttämättä. Kaikkihan nauraa ku näkee että jalassa onkin vauvan caprit!

Hehee...huono vitsi, musta tuntuu, että ennemmin joku nauras, jos nuo ois puolivuotiaan päällä:D

ja lisään: kuvan perusteella ovat kuitenkin huomattavasti kapeammat, kuin viereiset shortsit. vaikea kuitenkaan tietää näin kuvan perusteelle, kuinka paljon venyvät yms.

Juu, mutta ne muut shortsit on oli aivan samaa kaliiperia, sattui nyt tuohon kuvaan nuo shortsit, mitkä on tommoset väljänmalliset...

No kato sitä kuvaa, näyttääkö ne puolivuotiaan housuilta... Äläkä tuijota sitä kokolappua;)

no rehellisesti sanottuna, kyllä näyttävät. kuten jo kirjoitinkin, tuo vyötärökin huomattavasti kapeampi, sekä lahkeiden säätöä en ole ikinä nähnyt lyhyissä shortseissa, vaan nimenomaan vajaamittaisissa pitkissä housuissa. (caprit, clam diggersit tms)

mutta mikä oli aloituksen pointti:jos ne ovat lapsellesi sopivat, eivätkä ne edes mielestäsi näytä vauvan housuilta, miksi et niitä käyttäisi?

Noissa vaaleissa on taskut aika ylhäällä, shortseissa olis alempana. Ja shortseissa ei olis kiristysnyörejä reiden kohdalla. Kyllä nuo vois olla enemmin vauvan pitkät housut, mut on kyllä vähän hassun malliset. Mut jos ne mahtuu 2-vuotiaalle niin miksipä ei vois käyttää..

no rehellisesti sanottuna, kyllä näyttävät. kuten jo kirjoitinkin, tuo vyötärökin huomattavasti kapeampi, sekä lahkeiden säätöä en ole ikinä nähnyt lyhyissä shortseissa, vaan nimenomaan vajaamittaisissa pitkissä housuissa. (caprit, clam diggersit tms)

mutta mikä oli aloituksen pointti:jos ne ovat lapsellesi sopivat, eivätkä ne edes mielestäsi näytä vauvan housuilta, miksi et niitä käyttäisi?

aina löytyy joku vastarannan kiiski:/ enkö mä ole jo sanonut, että vyötärö on saman kokoinen kuin ostamissani 92senttisissä ja venyy vaikka naapuriin asti. Lue eläkä viisastele. Noistahan saa kiristysnarun pois, niin ei häiritse, jos tulet vastaan:/

Yhteistyössä