E
"epätoivoinen"
Vieras
Mulle viime raskaudessa tuli 20kg painoa kun söin miten sattuu. Nyt olen taas raskaana rv 18. Tää on hirveän noloa mutta ennen raskautta laihduin reilusti lyhyessä ajassa ja sitten kun tein testin, taas rupesi nsyömään miten sattuu ja lopetin polttamisen niin typeränä korvasin tupakan herkuilla. Liikuntaakaan en ole enää harrastanut koska jouduin lopettamaan liikuntalajini raskausajaksi (se ei tosiaankaan ole turvallinen raskausaikana), enkä keksi mitään kiinnostavaa tilalle... No eka neuvolaan mennessä laihdutettuja kiloja oli tullut takaisin jo 5!!! En kehdannut terkalle sanoa vaan sanoin etten muista mitä painoin ennen raskautta.
Nyt eka neuvolan jälkeen tullut 2-3kg ja 18. viikko tosiaan menossa. Eli yhteensä tullut 7-8kg. Onko mitenkään mahdollista enää korjata tilannetta, haluan syödä terveellisesti ja liikkuakin.. Onko mahdollista ettei tulisi enempää kiloja? Tai ainakaan hirveästi?
Kaikki neuvot ovat tervetulleita, vittuilu ei! Tiedän ettei tuo oo oikeen normaalia, mulla on aina ollut syömisen kanssa ongelmia. En osaa tehdä sitä kohtuudella vaan se on melkeen että kaikki tai ei mitään. Joskus kun otan niskasta oikein kiinni niin pystyn kyllä syödä terveellisesti ja olo on hyvä. Kertokaa mitä teen? Antakaa käytännön vinkkejä, mitä söisin jne?
Nyt eka neuvolan jälkeen tullut 2-3kg ja 18. viikko tosiaan menossa. Eli yhteensä tullut 7-8kg. Onko mitenkään mahdollista enää korjata tilannetta, haluan syödä terveellisesti ja liikkuakin.. Onko mahdollista ettei tulisi enempää kiloja? Tai ainakaan hirveästi?
Kaikki neuvot ovat tervetulleita, vittuilu ei! Tiedän ettei tuo oo oikeen normaalia, mulla on aina ollut syömisen kanssa ongelmia. En osaa tehdä sitä kohtuudella vaan se on melkeen että kaikki tai ei mitään. Joskus kun otan niskasta oikein kiinni niin pystyn kyllä syödä terveellisesti ja olo on hyvä. Kertokaa mitä teen? Antakaa käytännön vinkkejä, mitä söisin jne?