auttakaa mua tän vuokra-asuntoasian kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
nyt asun 4h+keittiö, kaupungin vuokra-asunto, vuokra 835 euroa. Rumat muovilattiat ja kamala keittiö, kaukolämpö. Nyt olis vapaana 91 3h+keittiö, lattiat on parkettia, sievä kylppäri. Mut toi juttu on se, et vuokra on yli satasen halvempi tossa kolmiossa mut se on sit sähkölämmitteinen. Eli asunko tässä rumassa jossa menot on suht vakiot vai muuttaisinko tohon nätimpään, jonka sähkölaskuista ei sit ole mitään tietoa? Neliöiden puolesta kumpikin kävisi
 
En muuttas sähkölämmitteiseen, ikkunasta vähä talvella vetää jne niin aijai kuinka naurattaa kun niitä toistasataa olevia kuukausittaisia sähkölaskuja tippuu...Tietty jos rahaa on niin why not, ite en ihan lähtis..
 

Yhteistyössä