V
"vieras"
Vieras
nyt asun 4h+keittiö, kaupungin vuokra-asunto, vuokra 835 euroa. Rumat muovilattiat ja kamala keittiö, kaukolämpö. Nyt olis vapaana 91 3h+keittiö, lattiat on parkettia, sievä kylppäri. Mut toi juttu on se, et vuokra on yli satasen halvempi tossa kolmiossa mut se on sit sähkölämmitteinen. Eli asunko tässä rumassa jossa menot on suht vakiot vai muuttaisinko tohon nätimpään, jonka sähkölaskuista ei sit ole mitään tietoa? Neliöiden puolesta kumpikin kävisi