Auttakaa mun oloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähänväsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähänväsy

Vieras
Toivottavasti joku jaksisi lukea tän, musta tuntuu niin pahalta...

Ihan aluksi kerron, että mulla on kaksi pientä lasta jotka on nyt väsyttänyt mua toden teolla...Olen siis aika väsynyt ja kiinni kodissani ilman muita ihmisiä ympärillä.

Mieheni on ollut aivan ihana, missään ei ole käynyt. Paitsi viime viikonloppuna varpajaisissa, joten hoisin lapsiani sen ajan yksinään, väsyneenä. Mieheni sanoi, että sitä seuraavana viikonloppuna (eli nyt) on 30v bileet, joihin ei aio mennä. Noh, tuli tänään töistä kotiin ja ilmoitti että meneekin...tosin ihan omalla autolla vain saunomaan eikä juo ollenkaan.

Minä sitten väsyneenä loukkaannuin. Mutta sanoin että mene vain, kunhan autat mua tänään kotitöissä ja pistät mun kans lapset ensin nukkumaan! Mies siihen murahti että ei viittis enää sen jälkeen lähteä, koska ajomatka on pitkä ja saunatila varattu vain klo 23 asti. No, murjotettiin sit koko päivä eikä puhuttu toisillemme mitään.

Kun mies sitten lähti, olin laittamassa vauvalle suppoa. Mies sanoi että häneen ei saa yhteyttä koska puhelin hajos. Mä sitten aloin itkemään ja sanoin että mulle on ihan ok, että menee mutta tuntuu pahalta kun oli sanonut ettei mee. Pyysin vaan että tosiaan hoitas ensin lapset mun kans.

Mies kimpaantui ja ärisi "aina sama juttu kun oon johonkin menossa, miksi se on aina niin hel***n hankalaa!!!" Ja että se on vaan tekosyy ettenkö jaksais yksin hoitaa illan lapsia, en vaan halua päästää häntä' minnekään.Sitten menin ovelle vauva kainalossa ja sanoin että kuuntele mua, ymym mutta mies lähti hyvin vihaisena tiehensä.

Sain onneks lapset nukkumaan, olen vaan ravannut ympäri kämppää ja itkenyt silmät päästäni. Olenko oikeesti ihan kauhee akka?? Nyt pilasin mieheni illan enkä voi edes soittaa hänelle pyytääkseni anteeksi ja toivottaa mukavaa iltaa. Jäi kyllä niin paha mieli että...

Yritän jaksaa valvoa sinne asti kunnes mies tulee kotiin, ja jos sitte sais puhuttuu asiat puhtaaksi. Mä tunnen itseni TODELLA TYPERÄKSI!! :headwall: Tiedän että pitäis alkaa nukkuu jotta jaksaa heräillä lasten kans aamuyöllä nukuttaa uudelleen, ja herätä uuteen päivään taas ajoissa, mutta en vaan voi mennä nukkuu!

Kiitos kun sain purkaa pois pahaa oloani :'(

Hei, juo kunnon kuppi kaakaota, jätä miehelle kirje, jossa kerrot, että oot pahoillas, että olit tosi väsynyt ja siksi äksyilit, odottamaan pöydälle ja mene nukkumaan. Kaikki järjestyy. Hyvää yötä!

Et sinä todellakaan ole mitään väärää tehnyt. Miesten on vaan niin vaikee joskus tajuta kuin lasten kans voi väsyä. Kyllä sinä kerkiät huomennakin puhua. Yritä nyt levätä että voit antaa parastasi pienokaisillesi. Ja yritä unohtaa koko juttu. nyt on pääasia että sinä saat levättyä. Huomenna puhut miehellesi juurtajaksaen millainen olo sinulla on ja että tarvitset hänen apuaan.
Miehesi teki todellakin väärin.

Huomenna uusi päivä ja näet asian varmaan uudessa valossa.Minäkin joskus loukkaannuin väsyneenä miehen lähtiessä kavereiden kans saunomaan tms.(ei käy usein)ollessani äippälomalla vauvan kans...joskus suutuin myös jos mies meni kavereiden kans päivällä jonnekin...mutta mun mielestä miehen täytyy saada mennä välillä kavereiden kans,niinkuin myös sinunkin!Sitten jaksaa taas paremmin =)

Eikö SINUN olisi aika ottaa omaa aikaa joku viikonloppu ja mennä vaikka jonkun ystäväsi kanssa ulos, pois kotoa ja lasten luota vähäksi aikaa... ja olla myös yö pois kotoa (risteily tms...), jotta saisit nukkuakkin rauhassa. Tuntuu että olet aika räjähdysherkässä tilassa ja tarvitset hiukan latausta.

Kiitos teille ihanille :heart:
Mä itsekin mietin tota kirjeen kirjoittamista, mutta sitten soitin mieheni siskolle joka on menossa hakemaan omaa miestään klo 23 kyseisistä bileistä. Mä pyysin että mieheni soittais mulle sit. Saanpahan mielenrauhan...voin sanoa miten olen täällä murehtinut, ja että kuinka rakastan...

Nyt vain odotan soittoa. Harmi että saunailta on siinä vaiheessa jo ohi, joten toivotaan että mieheni on saanut kuitenkin nauttia siitä... :ashamed:

Luulempa, että miehes miettii omalla tahollaan miten on sua loukannut ja ymmärtää sun tuntees ja käyttäytymisen.. Ja kotiin tullessaan pyytää kyllä anteeksi ja tee sinä samoin.

Minuakin välillä pännii, kun mies pääsee vapaasti harrastamaan ja käy katsomassa bändien keikkoja ja itse en pääse edes kauppaan yksin. Mutta tiedän, että tilanne helpottaa sitten kun muksu saa muutakin ruokaa kuin tissimaitoa ja voidaan jakaa vähän menoja, enkä sitten ole aina se joka jää kotiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 22:29 kuuleppa kirjoitti:
Eikö SINUN olisi aika ottaa omaa aikaa joku viikonloppu ja mennä vaikka jonkun ystäväsi kanssa ulos, pois kotoa ja lasten luota vähäksi aikaa... ja olla myös yö pois kotoa (risteily tms...), jotta saisit nukkuakkin rauhassa. Tuntuu että olet aika räjähdysherkässä tilassa ja tarvitset hiukan latausta.

Tiedän tiedän....pitäisi saada omaa aikaa...mutta en osaa...vielä.

No nyt mä kuitenkin kirjotin miehelleni sen kirjeen. Toivon että soittaa mulle kohta. Kun kirjotin sitä kirjettä, tajusin miten paha mun on olla, itkin ja itkin ..se kirjekin on ihan kyynelissä. Oonkohan mä ihan tunneherkkä vai onks tää ihan normaalia?
Luulis että tällaset riidat ei parisuhteessa hetkauta, mut me riidellään hyvin harvoin. Ja nyt kun on tämmönen tilanne oon ihan hermona, avuton ja huonovointinen. Mä jotenkin pelkään mitä mun mies nyt musta ajattelee...Mä en halua kahlita mun miestäni, mut miks se on niin vaikeeta jos hänel on jonnekin meno? Mua alkaa heti raivostuttaa ja tekee pahaa. Tekis mieli itekin jossain käydä mut aina se vaan siirtyy ja siirtyy...

Voi kamala.

Yhteistyössä