Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Tee nyt tarkat laskelmat paljonko sun pitää saada myytyä että kannattaa. Ja itsehän sun pitää siellä kaupassa istua ja vastata asioista, meinaatko ehtiä vielä stripata? Tulot putoaa, se on varma. Ehditkö enää lapsia nähdä?
en mä enää jaksa tanssia, se loppu jo pian se ura, toki ehdin, lapset menevät muuten päiväkotiin ens syksyllä
Lapset on päivät päiväkodissa ja sinä kaupalla, entä illat? Pistätkö kaupan kiinni jo klo 16? Kun laskee kaupan vuokrat ja menot ja teidän elämisen, niin aika kova tuotto saa olla että kannattaa. Mutta ainahan jotkut onnistuu ja menestyy, mutta suosittelen suunnittelemaan huolella.
ei, kun 18-19 asti tai pitää katsoa mihin asti oikein saa, vaikka 20,00 asti jos sais....
Iltaisin olen kotona ja kyllä mä niin kuin sanoin avaan silloin kun se talon rakennus loppu, kun nyt sinne menee paljon rahaa ja energia, sitten kauppan kans me pärjätään jo miehen palkkalla ja jos jotain aina mä voin töitä hakea illaksi, mut en uskos että tarvitsen, kun mitä me laskimme vaikka huonosti mee, niin pitää onnistua.....mut en myöskään halua uskoa että menee huonosti