N
nimipohdintaa
Vieras
Meillä on "perinteenä", että lastemme toiset nimet viittaavat johonkin iso- tai esivanhempaan arvostuksesta heitä kohtaan. Minulle hyvin tärkeän mummoni nimi oli Anna ja jos tämä masussa kasvava vauva on tyttö, haluaisin hänen toiseksi nimekseen jotain tästä Anna-nimestä johdettua. Ensimmäinen nimikin on hakusassa mutta on tyyliltään esim. Venla/Laura tms. Keksikää ehdotuksia toiseksi nimeksi, joissa olisi mukana tämä Anna???
Itse en keksinyt kuin Annastiina ja Annika (ei kovin kivoja mielestäni kumpikaan)
Itse en keksinyt kuin Annastiina ja Annika (ei kovin kivoja mielestäni kumpikaan)