Ei ollut yhtäkään sellasta...Tämä on niin tätä, väitän ettei ole juuri lainkaan musiikkimakua enkä musiikista välitä muutenkaan, kuitenkin niin kauheen tarkkaa yhtäkkiä kun häämusiikkia valitaan.

Kuuntelin vasta nyt nuo hyväksymäsi kipaleet. Sinullahan on sellaista runollista ja sinulle just henkilökohtaiasesti osuvaa sanoitusta, noissa kotimaisissa etenkin?
Minulla taas käsky etsiä listalleni "sinnepäin sanoituksella" iloisenpuoleista, silti melko rauhallista lähes "klassikkomusaa". 1970-luku hiukan korostuneena. Eli minun listalta jo henkilökohtaiseti sinulle hyvin osuvan sanoituksen löytyminen on ihan onnenkauppaa.
Kuuntelin sattumalta myös Bruno Marsin koko mix-lajitelman Youtubessa muutama päivä sitten. Aloin vaan nyt ihmettelemään, että miten siihen päädyin,kun oli minulle outo nimi? Video jäi mieleen ja se että oli tasaista settiä.
The Fratellis. Tämä olikin omaan makuuni. Ei listalle ehkä, mutta omaan kokoelmaan. Tämä mennyt aikaisemmin minulta täysin ohi. kun en myöskään paljoa kuuntele. Voisin sanoa, että olen melkein ns. kultakorva. Huonolla äänentoistolla en pysty kuuntelemaan yhtään. Myös kyllästyn nopeasti ja pidän hiljaisuudesta, tai että joku höpöttää ihan asiapohjalla jotain radiossa. Aivan sietämättömiä ne juontajat jotka soittolistan väliin jankuttavat samoja uutisia, säätietoja ja pyytelevät ihmisiä soittamaan.
Enpäs nyt ehdota mitään tällä kerralla, mutta mulla jäi äsken pirullisesti päähän soimaan tämä kivalla äänellä varustettu:
Chisu: "Kellä Kulta, Sillä Onni"
YouTube - ‪Chisu - Kellä Kulta, Sillä Onni‬‏
Rod Stewart on nyt kuuntelussa ja sillä on useampi tulossa omalle listalle. Vanha tehnyt uuttakin.
UUdempia kotimaisia en ole oikein löytänyt vielä. Anna Erikssonilta ainakin varmaan joku kipale osuu.
Vanhoista suomi-iskelmistä nyt omalla listallani asim.:
Kai Hyttinen: "Saanhan olla hän"
YouTube - ‪Kai Hyttinen - Saanhan olla hän (1975)‬‏
Pepe Willberg: "Olet Mulle Maailmain"
YouTube - ‪Pepe Willberg - Olet Mulle Maailmain‬‏
Fredi: "Rakkaustarina"
YouTube - ‪Fredi - Rakkaustarina‬‏
Markku Aro: "Etsin Kunnes Löydän Sun"
YouTube - ‪Markku Aro-Etsin Kunnes Löydän Sun‬‏