Auttakaa olen ekaq kertaa työtön ja ihan pihalla papereista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma kahdelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma kahdelle

Vieras
Eli olen internetissä ilmoittanut itseni työttömäksi työnhakijaksi viikko sitten, tänään kävin työvoimatoimistoon viemässä työ- ja koulutodistukset ja työnhaku sai lopullisen silauksen. Nyt vasta kotona aloin katsomaan tuota päivärahahakemusta ja ihan pihalla. Minkä päivän nyt laitan tuohon kohtaan "olen ollut työttömänä työnhakijana työvoimatoimistossa " sillon viikko sitten vai tänään vai kun nuorimmaiseni täytti 3v sekin tapahtui eilen.

Elikkä olen hoitanut kahta lastamme kotona ja nuorimmainen lapseni täytti eilen 3 vuotta, palkkani on siis ollut kotihoidontuki. Siksi mietin että kun kotihontukeni loppui niin seuraavana päivänä olen työtön, näin minä sen ymmärtäisin. Pitänee käydä vaikka kelasta kysymässä miten tämä menee, mutta jos joku kokemuksesta tietää niin kiitos avusta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Elikkä olen hoitanut kahta lastamme kotona ja nuorimmainen lapseni täytti eilen 3 vuotta, palkkani on siis ollut kotihoidontuki. Siksi mietin että kun kotihontukeni loppui niin seuraavana päivänä olen työtön, näin minä sen ymmärtäisin. Pitänee käydä vaikka kelasta kysymässä miten tämä menee, mutta jos joku kokemuksesta tietää niin kiitos avusta

Näin minäkin ymmärtäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kotihoidontuki vähennetään työkkärirahastasi,joten voit laittaa alkamispäiväksi tuon viikonkin takaisen ajan.

Yhteistyössä