Auttakaa, olen ihan toivoton! Enää 2kk aikaa saada pois 10kg :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
Alun perin aikaa oli 4kk ja enpä sitten saanut aikaiseksi mitään vaan olen sortunut mässyttelemään ym. Nyt sitten aikaa on enää 2kk ja kyllä tuo 10kg olis melkeinpä pakko saada pois :/ Aloitin kaalisoppadieetin tänään enkä ole syönyt tänään kuin vaan sitä soppaa, mutta hirveästi tekee mieli ahtaa suuhun jotain muutakin hyvää, kunnon ruokaa, leipää ym.
Mun pitäis mennä 2vk päästä sovittelemaan ja vuokraamaan hääpukua, mutta enhän minä saa siihen mennessäkään tarpeeksi kiloja pois :(( Miksi tämä jäi näin viime tippaan, nyt tulee melkein itku :´(

Ei siinä mitkään ihmedietit auta, kunnon ruokaa ja pieniä annoksia. Usein pitää syödä ja liikkua paljon..aika tiukka aikataulu, mutta ei nyt ihan mahdoton..varsinkin jos on nestettä paljon kertynty.

Just tollasilla kaalikeittodieeteillä ruokitaan sitä makeannälkää!!
Helpompi olis, jos antais luvan itselleen ottaa vaikka joka päivä sen YHDEN makupalan ja sitten vaan tarkastaa muuta ruokavaliota.
Esim. turhat hiilarit pois.
Ja liikuntaa reilusti lisää.

Painu heti painonvartijoihin, sieltä kunnon ohjeet ja tuki, mä pudotin 18kg 4kk, ja löysäilin lopussa. Ei ole tullu takasin, tästä aikaa 1,5v nyt vielä muutama kilo on tuosta lähtenyt.

joo, määkin suosittelen tuota Pv Clubia eli Painonvartijoita, opit syömään hyvin ja oikein. Lisäksi mene altaalle vesijuoksemaan, sillä kiinteytä ja kulutat todella nopsaan kroppasi timmiin kuntoon unelmapäivääsi varten.

Nyt vain itsesäsi niskasta kiinni ja ole itsellesi armollinen ja unohda se kaalisoppa, se vie vain nesteitä pois ja saat kaiken samantein takasin..

Minä kyllä onnistuin tiputtamaan painoa 10 kiloa kahdessa kuukaudessa. Eikä tehnyt edes tiukkaa... Osa nutrailin, eli söin päivässä 3-4 suklaanutripussia ja sitten lisäksi yhden runsaan lämpimän aterian (esim keittoa, tai vaikka pari perunaa ja nakkikastiketta jne). Ei tehnyt mieli herkkuja, ei tullut lipsuttua jne.

Kaikki turhan leivänpuputtaminen jne loppui sen siliän tien, vaikka nutrailun sitten 10kg jälkeen lopetinkin. ja paino putoaa edelleen. Vaikkakaan en mikään HIRMU iso aloittaessa ollutkaan, 84 kg oli painoa kun nutrailun aloitin.

Mä taas en suosittele painonvartijoita!!! Kyllä jokainen varmasti tietää MITEN kuuluisi syödä, jos ei, niin tietoa löytyy a) netistä b) kirjastosta.
Siitä vaan suunnittelemaan parempaa ruokavaliota. Monipuolista, terveellistä ja hyvää, loppujen lopuksi aika helppoa, jos aluksi viitsii nähdä vaivaa ja etsiä vähän tietoa. Sitten se liikunta, aloita vaikka sillä että teet joka päivä 1 lenkin. Kävellen, hölkäten tai juosten, mikä nyt vastaa omaa tasoasi.

Alkuperäinen kirjoittaja mmoo:
Mä taas en suosittele painonvartijoita!!! Kyllä jokainen varmasti tietää MITEN kuuluisi syödä, jos ei, niin tietoa löytyy a) netistä b) kirjastosta.
Siitä vaan suunnittelemaan parempaa ruokavaliota. Monipuolista, terveellistä ja hyvää, loppujen lopuksi aika helppoa, jos aluksi viitsii nähdä vaivaa ja etsiä vähän tietoa. Sitten se liikunta, aloita vaikka sillä että teet joka päivä 1 lenkin. Kävellen, hölkäten tai juosten, mikä nyt vastaa omaa tasoasi.

niin miks et pv suosittele.helppoa laskea vain pojoja.

Mä en ole ikinä harrastanut noita kaalisoppajuttuja enkä harrasta. Enkä oikein usko noihin Nutrisjuttuihinkaan. Ite syön vähän kerrallaan, monta kertaa päivässä (3-4 tuntia aterioiden välit ja aterioita 4-5/pvä) eikä ole nälkä ollenkaan ja liikun paljon, tällä hetkellä toi hikijumppa eli tanssi on vienyt niin paljon energiaa että teen sitä kahdesti viikossa mutta kävelen myös, pyöräilen yms. Ja paino on nyt pudonnut maaliskuusta 13 kg. Ja lisää pudotan koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

Paikkarit laihduttaa ihan LIIAN PIENELLÄ KALORIMÄÄRÄLLÄ!!!
Miten ihmeessä sillä pystyy olemaan lopun ikäänsä?
Siis tiedän tasan miten toimii,n.1200kcal laihdutetaan ja sitten lisätään kalorimäärää kun ollaan tasapainoiluvaiheessa,mutta silti se määrä millä ei liho jää noin 1500kcal.Kroppa tottunu tohon kitukuuriin ja sitte on todella kituuttamista toi tasapainoilu...
Jokaisella on järki päässä ja voi ihan miettiä,kitu ja ihmedietit eivät ole mikään ratkaisu!

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

No tää on vaa mun mielipide, mutta MUN mielestä on turha maksaa jostain jonka voi saada ilmaiseksi... Eli laskemalla kaloreita... Maksat siis periaatteessa siitä että joku on kääntänyt ne pisteiksi. en näe siinä järkeä. Rahaa kuluu vain.

Jos kaalisopalla aijot olla, luulenpa ettei onnistu. Pidä säännölliset ruokajat varaa makeannälkään hedelmiä, itsellä auttoi porkkana,sekä ksylitol pastillit. Myös kotitekoiset itse leivotut herkut ovat parempia kuin kaupan. Puolet lautasesta kasviksia, tarkista millaisia rasvoja käytät. Pidä huolta kuidun saannista, ihan rehellinen kaurapuuro on hyvä. Lue kaupassa tuoteselosteita, ja katso kalorimäärät. Syö kaikkea kohtuudella, pyri valmistamaan ruoka tuoreista raaka aineista. Sekä suo itselle yksi herkuttelupäivä, mutta silloinkin kannattaa miettiä syönkö koko suklaa levyn, otanko hampurilaisen vai salaatin yms. Ja muistaa juoda vettä, ja liiku päivittäin ainakin sen puolituntia muutaman kerranviikossa hikilenkki. Näillä ainakin itse laihdutin sen 10kg 4kuukauden aikana, kahdessa kuukaudessa lähti 6kg siitä suurin osa oli nestettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mee:
Paikkarit laihduttaa ihan LIIAN PIENELLÄ KALORIMÄÄRÄLLÄ!!!
Miten ihmeessä sillä pystyy olemaan lopun ikäänsä?
Siis tiedän tasan miten toimii,n.1200kcal laihdutetaan ja sitten lisätään kalorimäärää kun ollaan tasapainoiluvaiheessa,mutta silti se määrä millä ei liho jää noin 1500kcal.Kroppa tottunu tohon kitukuuriin ja sitte on todella kituuttamista toi tasapainoilu...
Jokaisella on järki päässä ja voi ihan miettiä,kitu ja ihmedietit eivät ole mikään ratkaisu!

Psst. Tarkoitus oli pudottaa 10 kg mahdollisimman nopsaan.
Ne kilot voi tiputtaa ihan liian pienellä kalorimäärällä ennen häitä - ja häiden jälkeen voi sitten jatkaa järkevämmin jos haluaa pitää pudotetun painonsa tai laihtua vielä lisää. Sellainen kick start niinku.

Sittenpä avuksi DETOX-kuuri,eli saa esim. luontaistuoteesta, se auttaa varmasti.Elikkäs ensin kehon puhdistava litku ja sen jälkeen rasvaa polttava litku, se on siis ellasta juotavaa nestettä...ja hinta on noin 30e pullo...aika tyyristä toisaalta,mutta auttaa kyllä kun oikein käyttää..

Yhteistyössä