Auttakaa ! Onko kenellekään kokemuksia tälläisestä (outoa) ? :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiudeliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiudeliini

Jäsen
09.08.2010
630
0
16
Jyväskylä
Tein 6.9 klo 10:40 raskaustestin aamulla, siihen ilmestyi heikko haamuviiva, kiertopäivä oli 19.
Sen jälkeen oon tehny aika paljonkin testejä ja mihinkään ei ole tullut samanlaista kunnon näkyvää haamuviivaa, mitä ihmettä ?? Onko kenelläkään käynyt samallalailla kun mulle ?
Pitääkö mun vielä testailla ja millon kannattais vai mitä tuo meinaa kun ei enää oo tullu niitä viivoja testeihin ?
Mulla on kuitenkin oireita, rinnat kamalan arat, eilen tuli kamala nipistelykohtaus alamahassa niin että piti mennä makuulleen ja välillä nipistelee nyt muutenkin, ihan semmosta kipua kuin neulalla tökkisi :S.

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/880191-kuvia-plussatesteista/sivu41.html
Tuolta löytyy kuvat siitä ekasta testistä, missä oli se näkyvä haamuviiva.

Mitä pitäis tehdä ?

Minkä pitunen kierto sulla on normaalisti? Ettei vaan ois ollu ovis ja testi reagoinu siihen? Muistelen, että oisin kuullu, että raskaustesti voi reagoida ovikseen samoin, kun ovistesti raskauteen. Mutta ilmeisesti r-testi pitää tehdä just oviksen aikaan, että se näyttää sen. Itse olen tikuttanut oviksen kp18 ja sillon kierto oli 31 päivää. Eli jos sulla testin tekohetkellä kp 19, niin vois hyvinkin olla ovis. Tuo mahan nipistelykin sopisi oviskivuksi ja ovishan voi aiheuttaa hyvin samanlaisia oireita kun raskauskin.

Zemppiä yritykseen ja plussatuulia :heart: :whistle:

Yhteistyössä