V
vierailija
Vieras
Mitkäköhän ne kantit on?Kyllä minua kiinnostaa, mutta monelta kantilta olisi parempi jos hän olisi lähestyvä osapuoli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitkäköhän ne kantit on?Kyllä minua kiinnostaa, mutta monelta kantilta olisi parempi jos hän olisi lähestyvä osapuoli.
Vaikka mitkä. Henk. koht. myös. Kyllä hän tietää.Mitkäköhän ne kantit on?
To someone, she is the real deal—a tangible, 'truest truth.She is not real. She is a dream.
Mitkäköhän ne kantit on?
Oon mä naisten pyllyreikiä maistanu. Pestynä, pesemättömänä ja kakkimisen jälkeen pyyhkimättä jätettynä. Kaikista muista tykkäsin paitsi pestystä reiästä.Maista ees kerranki naista niin mieles takuulla muuttuu
Tykkään itsestäni. Inhoan muita ihmisiä, koska he eivät yllä tasolleni. Harrastan seksiä itseni kanssa usein, koska luulen, että tältä planeetalta ei löydy ketään joka vastaisi odotuksiani! Pidättäydyn pesemästä käsiäni, koska olen saanut koskettaa niinkin ihanaa ihmistä kuin itseäni.Nainen täällä on täysin valmis
Mua on alkanu kiihottamaan tällainen fantasia: hoikalla naisella olisi leggingsit jalassa niin et "kamelinvarvas" näkyy. Nainen seisoisi ja mä työntäisin pärstäni sen haaroihin kiinni. Nainen pissaisi leggingsien läpi mun suuhun ja naamalle. Nielisin suurimman osan pissasta. Sen jälkeen hieroisin vielä naamaa pissaiseen haaroväliinShe is not real. She is a dream
Vaikka mitkä. Henk. koht. myös. Kyllä hän tietää.