J
jjjhhj
Vieras
Oon 16-vuotias ja minsta tuntuu että yksi tyttö on ihastunut minuun. Kerran tuli sanomaan kavereidensä kanssa hymyillen, et moro Pertti (nimi muutettu). Toisen kerran sanoi kaverilleen että mennään tuonne (Olin siis siellä). Usein katsoo, kun tulee vastaan ja muutaman kerran hymyillyt. Ja kerran kun kuljin ohi tyttö alkoi kuiskia kaverilleen jotain. Mutta nyt ei ole enää oikein näyttänyt kovin paljon kiinostusta. Voisiko, johtua että en ole paljoa uskaltanut oikein näyttää kiinostusta. Voihan olla et olen kuvitellut kaiken. Mitä mieltä olette?