T
tyypillinen kaksonen
Vieras
mä en kerta kaikkiaan osaa nyt päättää mitä teen!! jatkanko samalla työnantajalla, palkka olisi todella hyvä, mutta stressikin sen mukainen. ja työaikoja ei ole vaan päivystetään periaatteessa 24 h. lomalla saa sitten puhelimen sulkea. vai siirrynkö kilpailijalle, joka tarjosi ihan hyvää liksaa (palvelualan esimiehen keskivertopalkasta vähän enemmän) ja töitä 4 pvä viikossa ja tavoittavissa ei tarvi olla sitä 24 h.
kohta hajoaa pää tän asian kanssa kun en vaan osaa päättää....
AUTTAKAA!!!
kohta hajoaa pää tän asian kanssa kun en vaan osaa päättää....
AUTTAKAA!!!