Auttakaa, paljonko ovuloimaton kierto on yleensä pidempi vai onko edes pidempi kuin normaali kierto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppiäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelppiäää

Vieras
Menkat myöhässä päivän ja tuskin tänään enää ovat alkamassa, eli huomenna sitten jo kaksi päivää.
Luin, että jos ei ovuloi niin kierto voi olla pidempi.
Jos nyt on ollutkin ovuloimaton kierto, niin montakohan päivää menkat voi olla myöhässä normaalista? Säännöllinen 27 päivän kierto minulla.

Testi odottaa kaapissa, mutta en haluaisi miehelle asiasta vielä mitään sanoa, jos onkin vain ovulaatio jäänyt välistä ja pidempi kierto.
Pitkään en ole näitä ovulaatioita ihmetellyt, enkä pahemmin menkkojakaan laskenut, joten ei ole itselläni yhtään kokemusta ovulaatioista tai niiden puutteesta.

Olen tähän saakka vain tuntenut oviksen kovana kipuna, nyt tässä kuussa tuota kipua ei tullutkaan, pelkästään lievempiä tuntemuksia munasarjassa, samanlaisia kuin päivää ennen tuota kovaa kipua. Tästä nyt ajattelin, ettei ovulaatiota ole ehkä tullutkaan. Kuitenkin menkat nyt myöhässä.

Ei millään viitteis nyt tehdä testiä vaikka mieli tekisi, koska siihen kuitenkin paukahtaa negatiivinen.

Mulla oli yksi ovuloimaton kierto, kun yritettiin raskautta (ovistesti näytti plussaa, mutta lämmöt ei nousseet ja menkat oli kivuttomat eli näistä päättelin). Kolme päivää oli luteaalivaihe pidempi kuin normisti.

No mulla se kierto venyy niin pitkäksi kunnes tulee ovis ja siitä sitten 14päivää eteenpäin. Yleensä tuo ovis ilmaantuu vielä sinä päivänä kun olis pitänyt menkat alkaa, et tosi pitkäksihän se venähtÄäh... Mutta kai ne kuukautiset voi tulla ilman viivettäkin vaikka ei ovuloisikaan.

Mun kroppa on varmaan epänormaali, koska jos ei tule ovulaatio --> menkat alkaa.. tämä on hyvinkin raivostuttavaa koska tulevat välillä 2 viikon välein.

tsemppiä Ap:lle, toivottavasti tärppää :)

Mulla yhessä ovuloimattomassa (proge kokeella varmistettu) veny n. Viikolla. Mutta mulla on myös tullut ovis ovistestien mukaan 10pv normaalia myöhemminkin, ja silloin tietysti menkatkin alkoi yhtä paljon myöhässä..

Yhteistyössä