auttakaa, pitäisi kirjoittaa hoitosopimus,miten?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Glow

Vieras
siis tiedän ne pääasiat mitä pitää olla, kuka hoitaa ja ketä, mutten saa mustaa valkoiselle hyvässä muodossa.
Eli kyseessä lapsen yksityinen pph. Oiskohan jollain vinkki, lyhyesti ja ytimekkäästi.
 
ei oikeen löytynyt, mutta sain tehtyä itse, kun vähän pinnistin :D
kauhee nippu kelaan papereita tuen hakemista varten! ja hakemus vaan tän vuoden loppuun. Sitten saakin poitsu varmaan olla kotona taas, kun mun mammaloma alkaa.
 

Yhteistyössä