Auttakaa puhistamaan pesukone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Robotti Ruttunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Robotti Ruttunen

Vieras
Siis mä en käsitä, mikä meidän pesukoneessa haisee. Pesin toissapäivänä suihkuverhon 95 asteessa ja sen jälkeen on kone haissu ihan kauheelle. No nyt äsken pistin koneeseen pelkät pesuaineet ja pyörimään taas 95 asteeseen, edelleen haju on ja pysyy. Joka paikan oon kaivanu, enkä keksi miten ton hajun sais pois. En tollaseen viitti vaatteita laitta.
Miten ton nyt sit viel puhistais?? Apuva!!

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Noin desi etikkaa ja 95 astetta.. pitäs hajujen lähteä

varmaan toimii jos se suihkuverho ei ole ollu muovia kun tuossa lämpötilassa se on luultavasti sulanu osittain koneen sisälle :/

Joo ei oo muovia se verho. Ihan sellanen kangas verho oli. Toi haju on sellanen "märäntynyt". Tuli mieleen se yks salkkari jakso kun Ulla pisti Lauran vessaan piiloon pilantuneen kala. Et oiskohan anoppi käyny meilläkin kyläilee..... ;)

Mihin se etikka laitetaan? Pesuainelokeroon, vai voiko sen laittaa palloon?

Toisekseen: kestääkö kaikki koneet etikkakäsittelyn? Joku joskus mainitti ite puhistaneensa konetta ja piloille meni...

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Mihin se etikka laitetaan? Pesuainelokeroon, vai voiko sen laittaa palloon?

Toisekseen: kestääkö kaikki koneet etikkakäsittelyn? Joku joskus mainitti ite puhistaneensa konetta ja piloille meni...

Mä oon laittanut pesuaine koteloon ja sit vaan kone päälle. Mulla on upo, ja hyvin on tuon puhdistuksen kestänyt..