Auttakaa taas naista hädässä :) Tyhmä ei voi olla seksikäs, se on nyt todistettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sloggit vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sloggit vaan

Vieras
Ostin siis ensimmäistä kertaa sellaisen alusvaate korsetti hässäkän. Sellainen missä on siis korsetti/rintsikat yläosa ja sitten siitä roikkuu ne nauhat niitä sukkia varten. Mä en vaan hitto osaa sitä pukea :D Miten ihmeessä se puetaan?! Siinä takana kun on n. 20 sellainen hakasta mitä rintsikoissakin, niin enhän mä osaa niitä selän puolelta kiinnittää!! Eikä toi enää käänny ympäri jos yritän kiinnittää ne edestä ja kääntää sitten oikeinpäin. Eli jääkö nyt koko roska pitämättä sen takia kun mun äly ei riitä tähän?! :D

Mä oon tehny niin, että oon kiinnittäny ne edestä ja sit kauheella ähinällä ja puhinalla saanu pikkuhiljaa ne käännettyä toisinpäin...

Tai sit pyydät mieheltä apua :)

Ei muuta kuin margariinia ihoon ja laitat ne hakaset kiinni etupuolelta, sitte armoton pynkääminen, että saat ne takapuolelle. Seuraavana ihmettelyssä onkin sitten ne sukkanauhat jos ne on sitä hankalampaa mallia...

Oikeestiko toi on ainoa vaihtoehto? Edestä kiinni ja ympäri? Nimittäin olisi pitänyt sitten ostaa kokoa isompi :whistle: Ei voi oikein pyytää mieheltäkään apua kun tarkoitus oli yllättää niin onpa siinä kiva yllätys kun ensin pyydän pukemaan, sitten poistumaan, tulemaan uudestaan makkariin leikkien yllättynyttä ja sitten taas riisumaan korsetin :D Eikö tähänkin olisi olemassa joku yksinkertaisempi vaihtoehto?! Mä oon kyllä aina salaa ollutkin sitä mieltä et noi seksikkäät alusvaatteet on vaan tehty kiduttamaan naisia ;)

Hankalasti ähkien ja kiemurrellen käännän tai pyydän kiltisti apua. Turha sitä nyt on alkaa millään rasvoilla sotkemaan....
Kaks mulla taitaa olla edestä kiinnitettävää mallia, huomattavasti käyttäjäystävällisempi.

Muistelkaas vaan vaikka Tuulen viemää- elokuvaa, apua siinä tarvitaan kun oikeasti korsettia puetaan.

Yhteistyössä