auttakaa tolloa.. modeemi, langaton netti jne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imbesilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkista vielä sillä ipconfigilla mikä se sun koneen ip nyt on. ja kokeile päästä tuohon modeemin osoitteeseen myös toisella selaimella, vaikka internet explorerilla

Osaatko sä ystävä hyvä lukea? oon monesti jo sanonut että älä säikähdä, silläaikaa sä ET pääse nettiin eikä sun kuulukaan. Se riittää kun pääset siihen modeemin osoitteeseen. siis tohon numeroon 192.168.0.100 se ei ole netissä. Sitten kun oot tehnyt ne muutokset niin caihdat taas takas sen automaattisen haun.

Mkten musta nyt tuntuu et sun ei ehkä kannattais yrittää tehdä tätä itte. :D ei pahalla.

Osaatko sä ystävä hyvä lukea? oon monesti jo sanonut että älä säikähdä, silläaikaa sä ET pääse nettiin eikä sun kuulukaan. Se riittää kun pääset siihen modeemin osoitteeseen. siis tohon numeroon 192.168.0.100 se ei ole netissä. Sitten kun oot tehnyt ne muutokset niin caihdat taas takas sen automaattisen haun.

Mkten musta nyt tuntuu et sun ei ehkä kannattais yrittää tehdä tätä itte. :D ei pahalla.

joo mutta kun se ei päästä silti mua sinne 192 osoitteeseen oli netti toiminnas tai ei oli ip mikä tahansa :(

no niin nyt pääsin sinne 192-sivulle jossa kysyy käyttäjä nimeä ja salasanaa. käyttöoppaassa lukee että ne on admin ja admin, kappas vaan se ei hyväksy niitä. mitäs nyt???

näköjään pitää painaa 2 kertaa 25 sek että salasana nollaantuu:

Laitteen salasanan poistaminen
Kun laite on käynnistynyt, paina RESET–painiketta
“paperiklemmarilla” 25 sekuntia (eli SYS-valo vilkahtaa) Kun laite on
käynnistynyt uudelleen, tehdään toiminto vielä toistamiseen. Laite
palaa tehdasasetuksille. Käyttäjätunnus ja salasana ovat admin,
admin. Kaikki asetukset palautuvat tehdasasetuksille

Yhteistyössä