auttakaa toverit hyvät, kertokaa oireistanne.. Onko ollut alussa rusehtavaa vuotoa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tammikuun4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tammikuun4

Jäsen
30.03.2009
174
0
16
plussa?!
Moi!
Millaisia oireita teillä ennen kuin menkojen olis pitänyt alkaa?!
Keskenmeno 1.11.2008 nyt eka ovulaatio sen jälkeen, katsottu digitaalisella testillä ja gynellä todettu samana päivänäkp15/30.. Nyt sen jälkeen kp 18/30 siitä, kamala pääkipu, lämpöä, alavatsassa sellaista elohiiren tuntua kun makuulla, öisin hirveä hiki, mutta kylmä jos potkii peiton pois, vihlontaa alavatsassa. Repäisyjä kun nousee ylös, aivastaa tai yskii.. nyt kp28/30 ja eilen seksin jälkeen rusehtavaa vuotoa, loppui, tänään alkoi hiukan uudelleen mutta taas loppui. Pää ollut taas kipeä kaks päivää. väsyttänyt kolmepäivää aivan tautisesti. aamuisin nenä tukossa kun nousee ylös. Huomenna pitäisi mennä ottamaan hcg-arvo.. pelottaa että näyttää negaa..
Kunpa se pieni sieltä jo tulisi..

No miulla oli niin et kp29-31/29 tuli vaaleeruskeeta tuhruu eli dpo 14-16 ja plussan sain kp27/29 eli dpo12 =) olin varma et kemiallinen mutta neiti pysy matkassa..ei tullu ku noina kolmena päivänä tuhruu wc-reissulla..sit loppu..ja noina kolmena päivänä oli myös menkka jomotuksia ja nekii hävis.

Tyty ja Kitku 22+1 :heart:

Mulla kierto n28-31.Ja kp28 seksin jälkeen vähän verta,sen jälkeen tuhrutti aivan miniminimaalisesti n.kp32 asti.kp33 ja 35 testattu haamujen haamu.Tänään lääkärissä plussa,mutta edelleen kuulemma hcg:tä kovin vähän,pelottaa...Osaisko joku kertoa omista kokemuksista,että kauanko voi näyttää haamua,ja kuiten kaikki ois kunnossa?!Olisin niin kiitollinen vastauksista,nyt nimittäin kaikki apu ja lohduttavat sasnat tulis tarpeeseen.

moi!
Mulla alko tänään menkakivut ja ruskean punaista tulee, mut ei kovinkaan paljoa. Kävin ottaan hcg arvon työterveydessä varmuuden vuoksi. Jos antaa jotain arvoa niin kahden päivän päästä uusiks.
Käy sinäkin ottaan verikoe niin selviää. Gyne ei sitä helposti pistä (siis lähetettä), mut työterveys hoitaja laittaa. Maksaa n. 30?, mut tää on rahan arvoista. Saan tiedon iltapäivällä.
Mietin myös että mikä mussa vikana, miks ei onnistu, mitä tää tarkoittaa. KOITA JAKSAA.. Kai me vielä lapsia saadaan kun alkoholistit ja huumeiden käyttäjätkin.. Kuulostaa hiukan kornilta, mut totta.

[/b]Joulukuun13 toivottavasti sullaki ois toi jotain harmitonta tuhrua ja toivottavasti sun hcg ois noussu :) Tule sit kertoon tulokset heti tänne.
Mä asun norjassa,et täällä vähän erinlainen käytäntö noissa asioissa,esim. meillä ei ole työterveydenhuoltoa.Mulla lääkäriin taas huomena,toivottavasti nyt ottasivat sen verikokeen,niin pääsis selvyyteen tästä.Meinas lääkäri,et huomena liian aikasta testata,että testataan vasta viikon päästä,mutta halusin jo huomiseksi uusinta testin,en todellakaan jaksa viikkoa tätä asiaa vatvoa.Ihmettelen kyllä et miksi muka liian aikasta huomen,ku eikö se hcg kuites koko ajan lisäänny?No,huomena olen toivottavasti hieman viisaampi...

Moi Hemmi!
Tuntuu et painon tunne on alavatsassa, että tulis normit kk-kivut ja kuukautiset.. vielä tunti jännitettävää! Mun kaveri sano että vois olla vaan ihan normia vuotoa vaan. Harmittaa ja itkettää kokoajan. On ollut muutenkin ihan herkillä itku jo 5 päivää. Kuvotusta ´ku avaa roskiksen ym. :'( :hug: halaus ja voimia sulle.. toivotaan että arvo olis sulla nousussa ja mulla edes jotain!!! :snotty: :heart:

en.. sillon viimeks kun meni kesken 1.11.08.. sain viikko oviksen jälkeen häämatkalla plussan ja siitä 5 päivää myöhemminkin vielä. sit kun tultiin takas, pari päivää ja keskenmeno.. Sillon oli tissit tosi arat ja tosi turvonnu olo. Tiesin heti. Nyt ei mitään hajua, mut gyne sano et pitäis kaikkien asioiden olla kunnossa ja harvoin noin isoa/hyvää ovista näkee.. Miehen siittiöissäkään ei pitäis mitään vikaa olla kun on edellisestä liitosta tyttö 14vee.... :attn:

Katselen täältä kaukaa, Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä niin raskaat askeleet? Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa? Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan. Voitko Taivaan Isä äitiä lohduttaa, pyyhkiä kyyneleet pois? Voitko isän olkaa taputtaa, ettei hän niin kumarassa ois? Kerro heille Taivaan Isä, etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan. Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on Luojalle, ettei heitä malttaisi millään antaa pois. Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan. Tietäisipä isä, miten tuulen mukana hänen poskeaan silittää saan. Vielä joskus saan pienenä kasvaa äidin vatsassa ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea. Ja kun vihdoin kohtaamme löytää tarkoituksensa pettymys jokainen. Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin. Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää. Koska saan mennä, Taivaan Isä? Joko pian pääsen omaan kotiin? :'(

Alkuperäinen kirjoittaja joulukuun13:
en.. sillon viimeks kun meni kesken 1.11.08.. sain viikko oviksen jälkeen häämatkalla plussan ja siitä 5 päivää myöhemminkin vielä. sit kun tultiin takas, pari päivää ja keskenmeno.. Sillon oli tissit tosi arat ja tosi turvonnu olo. Tiesin heti. Nyt ei mitään hajua, mut gyne sano et pitäis kaikkien asioiden olla kunnossa ja harvoin noin isoa/hyvää ovista näkee.. Miehen siittiöissäkään ei pitäis mitään vikaa olla kun on edellisestä liitosta tyttö 14vee.... :attn:

Pahoittelut negasta. Tuohon haluaisin vaan kommentoida että miehelläsi on entisestä liitosta tyttö... se ei valitettavasti sitä tarkoita etteikö vikaa voisi siittiöissä olla. Minäkin sain pojan ex-mieheni kanssa vaikka hänellä oli erittäin vähänlaisesti ns. kunnollisia siittiöitä. Puolitoista vuotta yritettiin lasta ja aika oli jo inseminaatioon varattu kun tulinkin yllättäen luomuna raskaaksi. Eli kyllä vaan kannattaisi mieskin testata. Tosin tämä nyt on ihan vaan minun mielipiteeni. Tsemppiä kuitenkin kovasti ja positiivisia, keväisiä ajatuksia.

kiitos kaikille.. tää on rankkaa aikaa... Toivottavasti toi runo kertoo totuuden.. Mä aloitan kuurin ens menkoista. Gyne määräs jotain, et jos sit vaikka auttais..
Mies menee kans sit testeihin.. Onneks reisuun lähtö edessä ens viikolla, jos vaikka ajattelis nyt tän kk ihan jotain muuta ku tätä.. :attn: :'( :hug: Tsemppiä kaikille..

Yhteistyössä