V
Vaippaviidakko
Vieras
Merkkejä on liian monta,pitääkö vain kokeilla mikä sopii? Onko niissä yleensä suuria eroja? Haluaisin ostaa valmiiksi muutaman paketin vastasyntyneelle mutta en tiedä mitä merkkiä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:En noista vastasyntyneiden vaipoista muista, mutta Lidlissä on edulliset ja hyvät vaipat. En vain siis tiedä/muista miten pienestä siellä ne vaippakoot lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mun vinkki:
Käy liittymässä Pampers-, libero- ja Keskon Napero-kerhoihin. Ne on ilmaisia, mutta niitä kautta on tullu hirveesti vaippamainoksia (siis ilmaisia vaippoja, merkkeinä Muumi, Libero ja Pampers) kotiin. Helpompi, kun ei tarttee koko pakettia ostaa ja todeta, et näitä ei ainakaan...
Niin ja äippäpakkauksessa tulee yks paketti tosiaan Liberoita, samoin synnäriltä saa Liberolaukun. Itse ostin paketin vastasyntyneen (1-koko) Pamperseja ja onneksi niin: meidän neidille ei Libero käyny malliltaan alkuunkaan (vuoti jokainen). Muumit on mun makuun liian tönkköjä. Siis jotenkin ne jo tuntuu niin paksuilta, että en ole niitä käyttäny kuin nuo mainosvaipat, jotka kotiin on tullu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mun vinkki:
Niin ja äippäpakkauksessa tulee yks paketti tosiaan Liberoita, samoin synnäriltä saa Liberolaukun. Itse ostin paketin vastasyntyneen (1-koko) Pamperseja ja onneksi niin: meidän neidille ei Libero käyny malliltaan alkuunkaan (vuoti jokainen). Muumit on mun makuun liian tönkköjä. Siis jotenkin ne jo tuntuu niin paksuilta, että en ole niitä käyttäny kuin nuo mainosvaipat, jotka kotiin on tullu.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Halvalla et valitettavasti hyvää saa.
Halpoja vaippoja joudut vaihtamaan useammin, kun taas kunnon vaipat kestävät yön ylikin esim.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pamperssia vauva-aikana ja Liberoa housuvaippana. Ainakin Liberossa sen halvemmaksi tulee mitä isomman pakkauksen ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mun vinkki:
äippäpakkauksessa ei enää tule kertiksiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:mutta kuinka usein noita lidl:n vaippoja tarvii vaihtaa??