Auttakaa tyhmää: miten käytetään tunikoita, legginsejä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensi kertaa tytön äitinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensi kertaa tytön äitinä

Vieras
Auttakaa nyt tyhmää äitiä.

Neuvokaa mulle nyt yhdistelmiä, että miten mä käytän legginsejä tytölle? Hameen kanssa? No miten sukat menee, sinne alle vai päälle vai ilman?

Entä onko tunika mekko vai paita? Käytetäänkö sitä housujen vai legginsien kanssa? Käytetäänkö sitä sellaisenaan kesällä?

meillä sukat laitetaan leggingsien alle, mutta mieluiten leggingsejä käytetään ihan ilman sukkia kesällä :) talvella paljon sukkiksia..
tunikoita käytetään legginsien ja kapeiden housujen kanssa, mutta ei sukkiksien kanssa eikä varsinkaan kesällä ilman mitään..

Monet tunikat on siitä kivoja, että ne menee ekaks mekkona, lapsen kasvaessa paitana (tai näin ainakin minä olen muksuani pukenut), leggareilla tai ilman. Sukat laitan joskus alle, joskus päälle. Rohkeasti yhdistelemään!

[QUOTE="vieras";22807462]meillä sukat laitetaan leggingsien alle, mutta mieluiten leggingsejä käytetään ihan ilman sukkia kesällä :) talvella paljon sukkiksia..
tunikoita käytetään legginsien ja kapeiden housujen kanssa, mutta ei sukkiksien kanssa eikä varsinkaan kesällä ilman mitään..[/QUOTE]

näin,ei sen vaikeempaa.Itse tykkään kovasti tunika+leggins yhdistelmästä.

Yhteistyössä