auttakaa tyhmää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
kyseessä siis ensimmäin s-etukortin hommaaminen. ihan vaan sellaisen jolla kerrytetään bonusta. mutta ongelma tulee lomakkeen täyttämisessä, kohdassa 2 "asiakasomistajuus"

- liityn osuuskaupan jäseneksi eli asiakasomistajaksi, osuuskaupan nimi _________________

- perustan oman asiakasomistajatalouden, jonka ostoista kertyvä Bonus ja maksutapaetu maksetaan minulle.

tuleeko noihin molempiin kohtiin ruksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyseessä siis ensimmäin s-etukortin hommaaminen. ihan vaan sellaisen jolla kerrytetään bonusta. mutta ongelma tulee lomakkeen täyttämisessä, kohdassa 2 "asiakasomistajuus"

- liityn osuuskaupan jäseneksi eli asiakasomistajaksi, osuuskaupan nimi _________________

- perustan oman asiakasomistajatalouden, jonka ostoista kertyvä Bonus ja maksutapaetu maksetaan minulle.

tuleeko noihin molempiin kohtiin ruksi?

tohon ekaan laitat ja sit kaupan nimi

Mene sinne palvelupisteeseen, niin neuvovat. Siis Prismoissa ja Sokoksissa (S-Pankki lukee kyltissä, mutta siinä voi hoitaa muutkin asiat).

Millä alueella asut? Lukeeko kotikaupan seinässä jonkun osuuskaupan nimi :) ?

Eiköhän noihin molempiin tule ruksi, jos kerran olet liittymässä asiakasomistajaksi ja hankkimassa S-Etukorttia (korttia ei saa, jos ei liity asiakasomistajaksi, paitsi jos samassa perheessä on jo joku liittynyt).

Ruksi molempiin kohtiin. Tuo toinen kohta tarkoittaa sitä että jokainen perheenjäsen voi saada oman asiakasomistaja kortin jolla kerätään samalle tilille ne bonukset.
Tietysti pienille lapsille ei omaa tarvi.

Osuuskaupan nimi on se mikä alueella on.. esim Osuuskauppa KPO, Osuuskauppa PeeÄssä
http://www.s-kanava.fi/

Molempiin kohtiin tulee ruksi jos sulla myös mies tai lapsia joille tulee rinnakkaiskortti.
Näin ainakin luulisin minä, ei voi tietää. Kysy kun palautat lapun, kyllä ne osaa neuvoa kaupassa/palvelupisteessä.

Yhteistyössä