Auttakaa, tyttö melkein 7kk ja nyt viikon ajan itkee paljon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avuton äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avuton äiti

Vieras
Ei ihan vielä viikon mutta melkein. Siis itkee melkein koko ajan. Suostuu välillä olemaan ihan hetken makuu- tai istuma-asennossa. Ja alkaa itkeä. Itku lisääntyy jos menen istumaan kun hän on sylissä. Eli pitäisi siis seistä. Nukkuu yöt hyvin, lukuunottamatta yhtä yötä jolloin heräsi kaksi kertaa tunnin verran ja itki vähän väliä sen tunnin aikana. Ja nyt aamuisin kun herää itkee melkein heti. Jaksaa hetken leikkiä mutta vain hetken. Mistä voi johtua? Sinä yhtenä yönä oli kuumetta kun oli hereillä mutta se meni ohi päivässä. Ei näy eikä tunnu hampaita. Pureskelee kyllä sormiaan välillä. Ikenet eivät ole turvonneet. Mitä vielä voin tehdä? Kannan häntä sylissä koko päivän jotta hänen ei tarvitse itkeä. Itkee kyllä sylissä myös. On syönyt hyvin.

Olen antanut kaksi suppoa hetki sitten. Nyttenkin huutaa mun sylissä ja kävelen asuntoa ympäri. :( kamalaa. :'( pitäisikö mun lähteä päivystykseen? Ottaako ne vastaan? Vai onko parempi että nyt särkylääkkeillä ja menee nukkuu yöunia parin tunnin päästä ja aamulla lääkärille?

Yhteistyössä