Auttakaa! Ulkohousujen paikkaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Tyttö sai ulkohousunsa polvesta rikki ja mä ajattelin paikata sen polven, kun housut on tosi hyvät muuten pihakäyttöön jne. MITEN mä paikkaan sen? En oo ikinä vaatteita paikannu nääs :ashamed: Semmoset Didricksonin mustat ulkohousut on siis kysessä.

Sä tarvit ens alkuun ratkojan.

Ratkot vuorin puolelta housut auki ja myös siitä ulkopuolelta että pääset siististi ompelemaan paikan paikoilleen. Nuista silitettävistä paikoista en osaa sanoa että kuinka hyvin pitävät, olen tavannut ommella nekin varmistukseksi paikoilleen.
Ompelet ja lopuksi suljet vuorin.

Haet kaupasta vedenpitävän Nylonpaikkapalan, leikkaat siitä sopivan kokoisen palan ja liimaat sen tarran paikoilleen. Tosi helppoa ja näppärää. Nykyään en jaksa noita ratkomisia ja vedenpitävät eivät ole vedenpitäviä ompelun jälkeen. Marketeista ei välttämättä löydy mustaa, mutta kangaskaupasta olen sellaista ostanut. Kestää pesuakin ja aika ajoin sen voi repiä irti ja vaihtaa uuteen, jos ei enää näytä siistiltä.

Käy ostamassa kaupasta liimakangaspaikan. Helppoa ja yksinkertaista. Saa ainakin prismoista. Kankaasta voi vaikka leikata sydämen tai kukan, niin ei haittaa vaikka väri olisi eri. Meillä tykättiin niin, että ehjiinkin housuihin ois pitänyt laittaa :)

Yhteistyössä