Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ihan kun meillä
Ja tyttö 5½v. Siis ne raivonpuuskat on ihan järkyttäviä, pelkään että satuttaa itsensä. Ei me oikein muusta tapellakaan kun vaatteista. " Noi on rumat" "sit mä olen ruma" " En varmana laita housuja" |O |O |O |O
Tähän mun on pakko kommentoida vielä, kun tän vielä kaivoin..
Just pohdin itsekseni tässä yksi päivä, että jotenkin ihan järkyttävää miten aikasin tuolta puskee esiin se itsensä vertaaminen muihin: en tiedä onko se vaan tyttöjen juttu vai poikien yhtälailla, mutta jokatapauksessa. Tytöllä alko se jotain pari vuotta sitten, piti miettiä mitä kaisalla on päällä ja onko sillä itsellä jotain yhtä kivaa ja hienoa ja mitä voi lelupäivänä viedä ettei olisi huonompi lelu kuin muut. Silloin se oli vähän sellasta harjoittelua vasta, mutta nyt se on ihan tosissaan vaikeaa laittaa housuja esim eskariin (siis sisähousuja, ihan sellasia suorapunttisia tyttöjen nättejä gollareita ): eihei, ei tosiaankaan voi kun ihan tasan
kaikilla muilla on taatusti sukkikset ja hame.
Ja yksi aamu tarjosin sille harmaita villasukkia saappaisiin kun omat pinkit oli hukassa: katto mua niinkuin oisin vähintäänkin super idiootti ja sanoi ett "Äiti, noi on kuule poikien väriset. En varmaan laita. Kaikki nauraa."
Siis nauraa mitä, villasukista???? |O
Ett kuulostaa kyllä tosi tutulta..