Auttakaa! Vaatepalautuksesta kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:
juu saa tietenkin!
mut lindexillä joskus myyjä sano mulle et se reikä umpeutuu ekassa pesussa,en sit tiedä onko mitään perää siinäkään..

Joo no tuskin toi painauma lähtee tosta velourista pois.
Missä ajassa se piti palauttaa?

Painauman saa aina pois niiltä ei voi välttyä jos on hälytin ,mut jos on selkeä reikä ja lankoja siis poikki niin voi vaihtaa. Pyrimme laittamaan hälyttimet niin, että vähän kangasta venyttäen tai mahdollisimman sauma kohtaan. Olen siis myyjä.

Tottakai, tuotehan on viallinen. Siinä on siis oikein reikä? Joskus saattaa jäädä sellainen pieni "reikä" (ei siis oo langat mennet poikki) ja palautuu pesussa. Muta joo, jos oikein reikä, niin sit vaan kauppaan takas

painauma lähtee pois höyryttämällä raudalla ja jos siinä näyttää olevan reikä kokeile venytellä sitä kangasta siitä kohtaa, jos ei ole reikä häviää se siitä näin. jos langat ovat menneet poikki niin sitten palautat. mutta tuolle painaumallehan ei voi mitään, se tulee väkisin, mutta tosiaan lähtee pois.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Henkkamaukan velour-asussa oli mulla sama juttu eikä muuten lähtenyt pois. Siinä on edelleen se jälki vaikka oon pessyt ja koittanut silittää ja vaikka mitä. :(

lähtee 100% varmsti pois kun ennen ensimmäistä pesua höyrytät raudalla. et siis koske raudalla kankaaseen vain höyrytät.

Yleensä palautusaika on 14vrk mutta tässä tilanteessa on kyse virheestä, eli sun pitää ottaa yhteyttä liikkeeseen mahdollisimman pian! jos esim. venyttäisit asiaa vuodella niin kiaupan ei tarvitsisi asiaa enää korjata.
Eli mahdollisimman pian reklamaatiota liikkeelle! =)

Yhteistyössä