Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hömelö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hömelö

Vieras
Hei.... kellään kokemusta nyt tarvittas apua äkkiä....

Eli 4.v poikani äkkäsi aamulla kynsilakkani ja oli sillä sitten tehnyt hienot meikkaukset silmiensä ympärille, käsiin ja jalkoihin. =(

oliskohan kellään vinkkejä onko kynsilakkaa mahdollista saada pois millään muulla, kuin kynsilakanpoisto aineella???
lapsen iho, kun on tosi herkkä niin ei sillä kynsilakanpoisto aineella viittis ihoa rasittaa... =(

Please....auttakaa... =)

Ei se varmaan lähde ilman tota poistoainetta, mut jos sulla olis alkoholitonta poistoainetta ja sit heti pesis ihan vaan vedellä niitä kohtia ja laittais vaikka jotain kosteuttavaa rasvaa sit iholle ku on saanu sen lakan poistettua.

Irrottaiskohan jokin rasva sen?

Tai varovasti jos rapsuttais, varsinkin jos on sellaisia kökkökohtia jotka vois vaikka irrota.

Kynsilakanpoistoainetta ei muuten sais kovin edes mennä iholle kuulemma, mutta kuka sen vain kynnellä saa pysymään muutenkaan, on eri asia.

Mutta älä missään nimessä holvaa sitä kasvoille ja silmien ympärille!

Kiitos asiallisista vastauksista niille jotka itse tietävät asiallisesti kysymykseeni vastanneen. =)

Herra Majuri ainakin voi pitää tästä eteenpäin päänsä kiinni... en kaipaa nyt mitään pään aukomista vaan ihan asiallisia vastauksia.

Käsittämätöntä, että aina on joku pässi jonka pitää vastata joka asiaan jotain vaan vittuillakseen.

Herra Majuri taitaa olla lapseton enkä hänelle lapsia edes soisi... meillä, kun pikkuherra keksi tämän kynsilakka jutun, kun olin mieheni kanssa tupakalla... lapset eivät tarvitse, kuin hetken keksiäkseen kolttosia ja toteuttaakseen niitä.

Täytynee kokeilla rasvaa ja tota silmämeikin poistoainetta jos vaikka niillä lähtis sitten. =)

Kiitos vielä ja lisää vastauksia vielä kaipailisin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö:
Kiitos asiallisista vastauksista niille jotka itse tietävät asiallisesti kysymykseeni vastanneen. =)

Herra Majuri ainakin voi pitää tästä eteenpäin päänsä kiinni... en kaipaa nyt mitään pään aukomista vaan ihan asiallisia vastauksia.

Käsittämätöntä, että aina on joku pässi jonka pitää vastata joka asiaan jotain vaan vittuillakseen.

Herra Majuri taitaa olla lapseton enkä hänelle lapsia edes soisi... meillä, kun pikkuherra keksi tämän kynsilakka jutun, kun olin mieheni kanssa tupakalla... lapset eivät tarvitse, kuin hetken keksiäkseen kolttosia ja toteuttaakseen niitä.

Täytynee kokeilla rasvaa ja tota silmämeikin poistoainetta jos vaikka niillä lähtis sitten. =)

Kiitos vielä ja lisää vastauksia vielä kaipailisin. =)

Etkö kestä totuutta, olet itse jättänyt sen kynsilakan lapsen ulottuville ja painellut partsille röökille ukkos kanssa. Näinollen muksusi sai rauhassa maalailla naamaansa sun kynsilakalla. Sitäpaitsi tuo tärpätti saattaisi liottaa sen kysilakan irti.

Herra Majuri....kannattaisi ottaa asioista selvää ennen, kuin niistä alkaa selvittämään!

Mieheni on kemikaali asiantuntija ja tärpättiä ei saa käsitellä, kuin nitriilikäsineillä eikä se tärpätti sovellu edes aikuisen iholle saatikka lapsen!

Kyllä totuuden kestän ja oma vikanihan se on, että lapseni sai kynsilakkapullon käsiinsä, MUTTA toivoin täältä asiallisia vastauksia enkä näsäviisastelua!!!

Kysyinkin vain apuja en siis mitään siitä myönnänkö olevani itse syyllinen lapsen tekosiin!!!

BORKKU sain lakan pois ihan veteen kostutetulla vanulla ja ns. laimennetulla (vedellä) asetoonittomalla kynsilakanpoisto aineella. =) Niin ja tietysti rasvaa sen jälkeen...ei näyttäny iho kärsivän mitenkään ja iho on nyt jo ihan normaali. =)

Yhteistyössä