auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justiina

Vieras
mulla hampaat tosi huonos kunnossa ja pelkään hammaslääkäriä eniten maailmas ennen mä vaikka synnytän joka vko ku käyn edes sen kerran hammaslääkäris!!ja nyt mulla TAAS särkee ala viisuri ihan tajuttomasti...burana auttaa sen pienen hetken,mut mitä mä vedän et selviin taas muutaman pvän kunnes kipu loppuu??ja viimeks kävin yksityisel ja nukutushoito tulis maksaa n.5000? eli ei toivoakaan ja ilman mua ei sinne saa!

Pyydä nuijanukutus, se on ilmainen. Siis siihen asti unessa että kipu loppuu. Voi vaatia useamman nukutuskerran ja voi olla että hammaskalustosikin tota menoa mätänee sinne suuhun, mutta eipähän tarvii sit heti mennä pelottavan hammaslääkärin kiusattavaksi.

ilokaasua oon vetäny molemmis synnytyksissäni ilman mitää vaikutusta et se tuskin auttaa!onks hammaslääkäris muka joku ilmasta??huh ku mä siel viimeks kävin kuulemas et maksais 5000? ni seki makso 80?!!

mä pelkäsin tosi paljon. mutta sitten oli pakko mennä. viisauden hammas särki ja aiheutti koko päänsäryn. oli pakko!!
Mä kerroin avoimesti lääkärille että pelkään, ja että en voi sille mitään. ja että en tahdo siitä yhtään poikkipuolista sanaa. ja olin päättänyt että jos lääkäri hiukankin suhtautuu asiattomasti niin poistun paikalta samantien. ja niinpä kävin ja kävin ja kävin. monta kertaa. ensin poistettiin viisaudenhammas ja sen jälkeen paikattiin monta kertaa. joka kerralla sama pelko ja ahdistus, mutta kun puudutettiin tarpeeksi ja kun lääkäri oli asiallinen, niin kestin sen kaiken. ja olen asiasta todella ylpeä!!! palkitsin itseäni joka kerta, jollain pienellä. mutta palkitsin, aivan kuten pikkulasta, joka onnistuu.

En edelleenkään pidä hammaslääkäristä, mutta saan silti itseni pakotettua.
Pakota itsesi, vaadi oikeanlaista palvelua ja ole rohkea! Kyllä se kannattaa!!!

Mun isä joka on hammaslääkärikammoinen joutu kovan säryn vuo hakeutuun hammaslääkäriin viime keväällä ja siellä antoivat diapamin ennen toimenpiteitä.. Se ois halvempi vaihtoehto.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ilokaasua oon vetäny molemmis synnytyksissäni ilman mitää vaikutusta et se tuskin auttaa!onks hammaslääkäris muka joku ilmasta??huh ku mä siel viimeks kävin kuulemas et maksais 5000? ni seki makso 80?!!

Ootko sä Varsinais-Suomesta? :whistle:

en oo varsinais-suomesta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:

Ootko sä Varsinais-Suomesta? :whistle:

en oo varsinais-suomesta =)

Ok, kuulostit vaan ihan eräältä tutultani jolla on hirveä hampilekuripelko :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaveri mukaan?:
Ota kaveri mukaan pitelemään sua kädestä, ja pyydä saada jotain rauhoittavaa lääkettä etukäteen.

ei mul oo nii hyvää kaveria mikä auttais saamaa sen pelon pois!!pitäskö alkaa harrastaa itsensä myymistä et sais sen 5000? tai nyt se jo varmaa enemmänki ku kevääl oli ton verra!!

Googletin sanat "hammaslääkäri nukutus hinta" ja tuli hinnastoa ja keskusteluja esiin joissa sanottiin esimerkiksi että puolentoistatunnin nukutus maksaa 600e, toisessa paikassa yksi tunti 380e ja kaksi tuntia 700e. Soittele eri paikkoihin ja kysy hintoja!

Junalla naapurikaupunkiin? Jos pelko on kova niin eikö niiden pitäisi tehdä sairaalassakin hoitoja, ota vielä kerran kunnallisen puolen käytännöt selville!