Auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elli

Jäsen
24.05.2004
260
0
16

Sanokaa mitä teen,olen niin väsynyt.Olen rv 27+1,olen onnellisesti
kihloissa ja minulla on ihana avomies,syynä on vaan se että joudun
kokoajan muistuttamaan häntä kotitöistä,vaikka mielestäni niitten
pitäisi olla itsestään selvyys,tälläkin hetkellä kämppämme on kuin
pommin jäljeltä ja tämä yks vaan löhöö sohvalla.En millään jaksaisi
jatkuvasti muistuttaa,et sun piti tiskata,imuroida yms...Olin viime
viikon sairaslomalla,tai mikä loma se edes oli kun jouduin kokoajan
siivoamaan mieheni ja hänen kavereittensa jälkiä,oon ihan loppu!! :(

Jäät vaan reilusti sohvalle makoileen tai sänkyyn-ja katsot vaikuttaako mieheen mitenkään. Tiedän itse etttä on raivostuttavaa kuinka miehiä ei tod häiritse se että on tiskivuori, pyykkivuori ja villakoiria vaikka muille jakaa. Kuinka ne onnistuu vaan luovimaan niin ettei eväänsä väräytä?? Meillä sama homma, tosin 11v jälkeen ja kahden lapsen myötä on mieskin-tosin aina komentamalla/pyytämällä-alkanut siivoamaan.

Ei ne miehet ole samanlaisia kun me naiset-mutta jos teillä ei lapsia ole vielä niin ei ole liikaa vaadittu että mies siivoaisi omat jälkensä. Välillä olen jopa salaisesti toivonut että mies saisi ulkomaan työkomennuksen muutamaksi viikkoa niin näkisin että olisko meillä siistimpää...heh. Mutta oikeesti, ei miehiä haittaa. Niin paljoa. Eikä sille kai oikein muuta voi kun pyytää pyytää ja pyytää ja sitten raivostua ja HUUTAA \|O niinkun mä

Tsemppiä vauvanodotukseen, ja ota rennosti :hug:

Osta iso kori, jonne heität kaikki miehesi lojumaan jättämät tavarat. Kun puhtaat vaatteet on loppu, voit kehoittaa häntä katsomaan/etsimään korista. Koriin voi laittaa myös likaiset astiat, roskat yms.
Kyllä muutaman viikon kuluttua rupee tapahtumaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 20:36 iitu-74 kirjoitti:
Osta iso kori, jonne heität kaikki miehesi lojumaan jättämät tavarat. Kun puhtaat vaatteet on loppu, voit kehoittaa häntä katsomaan/etsimään korista. Koriin voi laittaa myös likaiset astiat, roskat yms.
Kyllä muutaman viikon kuluttua rupee tapahtumaan.

Aika moni palstalainen voi todistaa, että puhutaan muutamasta vuodesta... :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 10:53 Elli kirjoitti:
Syynä on vaan se että joudun kokoajan muistuttamaan häntä kotitöistä,vaikka mielestäni niitten pitäisi olla itsestään selvyys,tälläkin hetkellä kämppämme on kuin pommin jäljeltä ja tämä yks vaan löhöö sohvalla.

Mene sinne sohvalle miehesi kanssa... Itselläni on aika korkea sotkunsietokyky ja siitä hyvästä mies tietää, että jos hän ei tee mitään en tee minäkään. Ja jos kumpikaan ei tee mitään, niin ei tänne kehtaa vieraita päästää.

Et sinä anna mitään oikeaa vastuuta kotitöistä miehellesi, jos marssijärjestys on se, että sinä käsket ja miehen pitäisi totella.

Mun mies ei yhtään mitään!Ei tyhjennä astianpesukonetta,ei imuroi,ei ulkoiluta koiraa,ei laita pyykkejä kuivamaan,ei käy kaupassa,palkka menee hetkessä jonnekin,,jättää juustot ja voit ja leivät pöydälle lojumaan kun on syönyt tarpeekseen,juomaan pitäis päästä joka vkonloppu,ei käydä yhdessä missään,joskus harvoin tekee ruokaa,soittaa että tuo kaupasta sitä ja tätä,kasaa vaatteensa olkkariin tuolille,ei tee talvella lumitöitä,koiramme protestoi yksin jäädessään ja pissii pitkin lattioita ja mies ei jaksa niitä siivota -oottaa että mä tuun töistä ja sanoo että koira kusi taas,olen siivooja eikä paljon kiinnosta äijän jälkiä siivota,mies tosi impulsiinen ja heikko hermoinen ja suuttuessaan käy todella kuumana -naapuritkin tietää silloin että meillä tapellaan ja tappelun syynkin!!Ja miehellä saa olla huono päivä v.ituttaa mut jos mulla on huono päivä,ni heti kyselee että hittojako skitsoilet joka asiasta jne.Todella raivostuttava velttoilija! Miehen äiti aina hyysännyt häntä ja tehnyt kaiken hänelle valmiiksi! Pitääkö mun nyt sitten kylmästi pestä vaan omat pyykkini ja astiani ja ostaa omat ruokani?!
Rakastan toki miestäni kovasti ja ihana ihminen hän on puutteisttaan(!) huolimatta,mutta rajansa kaikella!!Mitä teen?!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 10:53 Elli kirjoitti:
Sanokaa mitä teen,olen niin väsynyt.Olen rv 27+1,olen onnellisesti
kihloissa ja minulla on ihana avomies,syynä on vaan se että joudun
kokoajan muistuttamaan häntä kotitöistä,vaikka mielestäni niitten
pitäisi olla itsestään selvyys,tälläkin hetkellä kämppämme on kuin
pommin jäljeltä ja tämä yks vaan löhöö sohvalla.En millään jaksaisi
jatkuvasti muistuttaa,et sun piti tiskata,imuroida yms...Olin viime
viikon sairaslomalla,tai mikä loma se edes oli kun jouduin kokoajan
siivoamaan mieheni ja hänen kavereittensa jälkiä,oon ihan loppu!! :(
Älä pese miehesi pyykkiä. Siinä vaiheessa kun hältä kaikki kalsarit lopussa niin alkaa tajuamaan. Ruokatavarat nostaisin sinuna jääkaappiin, menevät nopeasti pilalle. Et ole hänen piikansa nyt etkä myöhemmin :flower:

Yhteistyössä