Mun kaveri menee kesällä naimisiin ja pitäis keksiä joku häälahja.. He ei aikonu tehdä mitään lahjalistaa, eikä osanneet sanoo et mitä tartteisivat.. Heillä on kuulemma kaikkea.. Jotain pitäisi nyt keksiä.. olisiko hyviä vinkkejä??? :attn: :attn:
Mulla kanssa kaveri menee naimisiin ja heilläkään ei ole lahjalistaa. Ajattelin ostaa joko lahjakortin johonkin liikkeeseen tai sitten annan rahana että saavat itse käyttää mihin haluavat.
isot kylpypyyhkeet? luhdan raita-sarjan pyyhkeet ovat hyvät käytössä =)
tai onko teilläpäin kiva lahjamyymälää? sieltä joku kiva lahjapakkaus... täällä Lahessa on triossa sellainen kuin Cook-lahjapuoti, tosi ihania juttuja siellä...olisko teilläpäin sen tyylistä?
me saatiin häälahjaks piknik-kori jossa oli viltti, shampanjapullo ja lasit, vaahtokarkkeja, mansikoita, paperikarkkeja (dumle, geisha ym.) ja muutama purkki luumusosetta Tuo luumusose oli ihan kettuiluna mun miehelle, kun sillä oli siihen aikaan joku luumu-villitys ja kaikessa olis pitäny olla luumua
tai jos otaat kuvankäsittelyn salat, niin tee joku hieno kuva parista, lähetä ifille että suurentavat sen. kirpparilta jotku jännät raamit ja se on siinä