Auttakaahan minua, laitan työhakemusta paikkan jossa ei tällä hetkellä ole vapaata työpaikkaa, niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mietin sitä hakemuksen loppua, miten olis järkevä laittaa.. jotenkin näin: toivon, että huomioitte minut jos teille avutuu uusia työpaikkoja tai tulee tarvetta kiireapulaiselle vai miten tuon sais kuulostamaan järkevämmälle? Olen ollut harjoittelussa tässä paikassa, ja sen osaston esimies toivon että hakisin heille töihin mutta hekemus menee hänen esimiehelleen. Olisko ideoita miten mainita tuokin asia, tuntuu vähän tyhmälle laittaa vaan että tämä minun esimies esitti toiveen jotta laittaisin hakemusta?

Uskon olevani oikea henkilö tähän tehtävään ja jos uusia paikkoja avautuu, olen valmis tulemaan palvelukseenne.
Toivon yhteydenottoanne joka tapauksessa, kiitos .
Ystävällisesti...

[QUOTE="vieras";22873540]Uskon olevani oikea henkilö tähän tehtävään ja jos uusia paikkoja avautuu, olen valmis tulemaan palvelukseenne.
Toivon yhteydenottoanne joka tapauksessa, kiitos .
Ystävällisesti...[/QUOTE]

Heh heh, no ei ainakaan näin, jos kerran ei ole edes mitään työpaikkaakaan auki :)

Pyydän, että huomioitte minut ja osaamiseni, kun uusia työtehtäviä avautuu.

Hakemuksessa tulee esitellä omat vahvuutensa, mutta osoittaa myuös kohteliaasti, että loppuviimein päätös valinnasta on työnantajalla. Siksi tuo "uskon että olen oikea henkilö..." kalskahtaa aika pahasti korvaan.

Yhteistyössä