Auttakaapa keksimään Julialle toinen ja kolmas nimi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2Xtyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
ja eihän sen juulian tarvitse olla eka nimi kun se voi olla kutsumanimi jos niin on helpompi miettiä kolme nimeä

Julia tulee olemaan ensinmäisenä nimenä. Tykkään että kutsumanimi on ensinmäisenä
 
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
ja eihän sen juulian tarvitse olla eka nimi kun se voi olla kutsumanimi jos niin on helpompi miettiä kolme nimeä

Kyllä pitää olla, ellei halua tehdä lapsen elämää hankalaksi. Mummini inhosi aina sitä, kun joka paikassa (mm. sairaaloissa) häntä puhuteltiin aina ensimmäisellä nimellään, vaikkei se ollutkaan kutsumanimi. Samoin kirjeet tulevat lähes poikkeuksetta ensimmäisellä nimellä.
 

Yhteistyössä