Auttakaas! kännykkä ongelmaan apuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
elikkäs mulla seuraavanlainen ongelma. ostin nokian 6070 kamerapuhelimen ja en saa lähetettyä mms viestiä eteenpäin en toiseen puhelimeen enkä s-postiin!
mielestäni kaikki asetukset olis oikein mut ei niin ei!
mitä mää teen väärin?
vai pitääkö se mms sopia erikseen elisan kanssa kun ilmeisesti se s-postikin täytyy?
ja onko s-postin käyttö maksullista puhelimessa?
saako puhelimesta muuten siirrettyä kuvat tietsikalle kuin lähettämällä ne s-postiin? ja maksaako kuvan lähetys s-postilla enempi kuin tavis mms viesti?

olis kiva jos joku viittis edes vastata että ei ymmärrä hölkäsen pöläystä mun kyssäreista kuin se ettei kukaan vastaa....

kiitti jos jaksat auttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Sun täytyy tilata mms-asetukset sun operaattorilta. Kuvat saat siirrettyä usb-johdolla tietokoneelle.

mut mulla oli ne tossa edellisessä puhelimessa enkä muista että siihen mitään asetuksia koskaan edes kyselin!!
ihan hyvin sain viestejä läheteltyä!
vai vaikuttiko asiaan että ne oli niitä piirroskuvia mitä lähetin enkä valokuvia??
maksaako niitten asetusten pyytäminen/käyttäminen jotain??

Sun täytyy saada ne asetukset juuri siihen puhelimeen (joka mallilla on eri asetukset ). Tietääkseni ne asetukset ei maksa mitään. Minulla on tele-finland liittymä ja olen pyytänyt niitä asetuksia n.10krt eikä ne toimi vieläkään minulla, joten voi se olla jostain muustakin kiinni. :( Soita sun operaattorille niin ne osaa vastata noihin hinta ym. kysymyksiin, ne kun on operaattorikohtaisia. B)

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Sun täytyy saada ne asetukset juuri siihen puhelimeen (joka mallilla on eri asetukset ). Tietääkseni ne asetukset ei maksa mitään. Minulla on tele-finland liittymä ja olen pyytänyt niitä asetuksia n.10krt eikä ne toimi vieläkään minulla, joten voi se olla jostain muustakin kiinni. :( Soita sun operaattorille niin ne osaa vastata noihin hinta ym. kysymyksiin, ne kun on operaattorikohtaisia. B)

ahaa...kiitoksia paljon nyt meni jakeluun....tarvinnee kattoo jos ne sais tilattua netin akutta ilman et tarvii soittaa..ärsyttää jonotella!!

Yhteistyössä