Auttakaas, KOTIHOIDONTUESTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja carla-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

carla-81

Jäsen
03.06.2007
514
0
16
Kun menen tässä töihin, lastani hoidetaan kotona. Millä veroprosentilla kotihoidontuesta menee vero? Kannattaisko tilata muutosverokortti kotihoidontukea varten? Mitä tietoja ne tarvii verotoimistossa kun sinne soittaa, oisko helpompaa mennä käymään siellä?
Auttakee nyt viisaammat tätä mammaa !!! :ashamed:

Taitaa mennä lisäprosentilla kotihoidontuki. Mä soitin verotoimistoon ja sain uuden verokortin (viimeksi) mutta se laski kotihoidontuen vero% mut toisaalta sitten nosti palkan vero%... Tais mennä n21-22 % molemmista, jos nyt en taas ihan puuta heinää seposta :laugh:

Ehkä.
Tarvittavat tiedot kaikki tiedot tuloista ja maksetuista ennakonpidätyksistä, vähennyksistä, lainoista ja koroista nyt ainakin..
Tuon muutosverokortin voi muuten myös tilata netistä, jolloin osa tiedoista tulee automaattisesti..

Ok. Mä koitin tuossa äsken tuolla verohallinnon sivuilla tilata muutosverokorttia, mut mönkään meni...Oon vissiin aika tumpelo :D Tarvii kokeilla uudestaan kun isäntä tulee töistä. Niin, mulla taitaa olla lisä% jotain 40 luokkaa, että eipä sitä tukea sit kovin paljoo taskuun jää, jos sillä menee.... :whistle: