Auttakaas mua keittiön maalin valinnassa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tai siis sen värin valinnassa, eli minkävärinen seinä keittiöön olis hyvä? Keittiön kaapit on valkotammen väriset, kodinkoneet valkoset, matto tumma harmaa ja nyt seinät valkoset ja tahtoisin kovasti maalata seinät mut väriä en osaa päättää.

Vetäisin isot seinät hoeaan vivahtavalla betonin värisellä harmaalla, rikkoneiset seinät valkoisella.
http://www.pieninaskelin.com/omat/keittio/
Meillä itsellä on tummansiniset

tarkka väri sitten kannattaa verrata lastusta kalusteita ja kodinkoneita vasten.

Mä olen valkoisen ystävä, väri tulee jostain ihan muusta. Valkoinen ei tarkoita peruspurkkivalkoista.

Tuohon sopii vaikka mikä väri, mutta itse valitsisin enemmän kylmempiä sävyjä: vaalea harmaa, punainen, beige/ruskean sävyt voisivat sopia. Räväkälle oranssia, limeä tai turkoosia...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kivannäköinen keittiö uudistuksen jälkeen Piipillä :) Meillä vaan on se et väri ei voi olla kovin tumma koska toi yks nurkka menis ihan liian pimeäksi..

Sitä varten toi edisoni keksi sähkövalon B)

Mut ei se oo sama kuin luonnonvalo.. En haluu et näin kaamosaikaan seinät imee sen vähäisenkin luonnonvalon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut ei se oo sama kuin luonnonvalo.. En haluu et näin kaamosaikaan seinät imee sen vähäisenkin luonnonvalon.

Sitten on valitettavasti valittava joku pliisumpi väri, mun näkökulmasta se voi sitten olla vaikka se maalarin valkoinen... :| On ainakin valoisa :saint: itse tykkään valaista lampuilla ja tykkään hämärän hyssystä... sekä voimakkaista, luonteikkaista väreistä.

Yhteistyössä