auttakaas nyt hiukan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rajansa kaikella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rajansa kaikella

Vieras
taas löysin ukon sivut aikuisviihteelle ja nyt vaan loukkaannuin todella paljon. On siis aiemminkin käynyt, mutta olen vaan aattellut niiden olevan vain fantasiaa ja näin siis harmiton mielikuvitusleikki. Mutta nyt nuo sivut oli jotain teinitissejä jne. ja minä olen suht isorintainen, kun vielä imetän. Ukko ei ole koskenut rintoihini oikeestaan sen jälkeen, kun tulin raskaaksi ja siitä on aikaa jo yli 2 vuotta. Luulin häntä häiritsevän tuo imetys homma, mutta nyt tajusin et hänhän inhoaa näköjään rintojani ja haaveilee lähes rinnattomista teinitisseistä. Muutenkin seksi on ollut lähes vain hänen tarpeiden tyydyttämistä..

Eli mitä teiltä palstalaiset kaipaan on se, et olenko nyt vain yli reagoinut? Tuli meinaan ukollekin soitettua ja sanottua, et ei tarvitse tätä reikää enään kuvitella saavansa ikinä.. Muutenkin meillä on tuo ukko ollut se joka on jalat ristissä, minä olisin aina valmis milloin vain hommiin. En vain enään kerjää, siihenkin on sietokyky aikaa sitten täyttynyt. Nii ja olen suht avarakatseinen kokeileen uusia juttuja, et siitäkään ei voi kyse olla.

Yhteistyössä